.
.
Sjedim s Justinom ispred laptopa čekajuć poziv moje mame na skype-u. Mislim da neće biti problema pošto ona zna engleski, ili ona tako kaže. Justin je u 2 minute tri puta otišao u kupaonicu i popravio si frizuru i umio se koliko je nervozan.
"Daj se smiri, neće te pojest" rekla sam mu i nasmijala se.
"To ti kažeš" rekao je i prošao prstima kroz kosu neznam koji put. Shvatila sam da to radi kad je nervozan. Javila sam se na mamim poziv i uključila kameru.
"Dobar dan gospođo Šimić" rekao je Justin i nasmiješio se nervozno. Još uvijek mi je presmijeno kako izgovara moje prezime.
"Zovi me Sanja"
"Hej mama" veselo sam uskliknula.
"Hej dušo" široko se nasmijala.
"Što radite?" pitala sam ju.
"Evo Mislav je kao i obično po cijele dane vani, i za divno čudo još nije prekinuo s onom Laurom ili kako se zove, a ja sam po cijele dane kod Mirjane, došla je prije par dana"
"Lijepo, i da, zove se Lara" lagano sam se nasmijala.
"Što vi radite?" pogledala je u Justina očito čekajući njegov odgovor.
"Ništa" kratko je odgovorio na što sam ga ja lagano lupila u rame. "Šetamo, pričamo i tako" nasmiješio se i prošao još jednom rukom kroz kosu. "Kčer vam je divna, sad vidim na koga je tako lijepa" i ja i mama smo se nasmiješile na njegov kompliment.
"Monika mogu na samo popričati s Justinom" mama je napravila ozbiljnu facu a Justin raširio oči od šoka. Ja sam samo kimnula glavom i izašla iz sobe u kojoj smo trenutno bili i otišla u kuhinju. Srećom da njihov razgovor nije toliko dugo trajao inaće bi umrla od znatiželje ovdje. Justin izlazi iz sobe i dolazi kod mene u kuhinju.
"Ii što ti je rekla?" pitala sam dok je on sjeo na barsku stolicu s druge strane šanka.
"Ma znaš, one uobičajene stvari, čuvaj mi kčer, inače me se čuvaj da ti ne upadnem u kuću po noći i zakoljem te na spavanju i tak" rekao na što sam se nasmijala "Daj mi neš' za pit" rekao je na što sam ja izvadila iz frižidera ledeni čaj i pružila mu. "Nisam na to mislio" rekao je na što sam ja samo slegnula ramenima i sjela pored njega.
"Što ćemo danas raditi?"
"Imam koncert, dođi"
"Može"
(...)
"Kakav sam bio" Justin je sa smješkom ušao u backstage.
"Najbolji" približila sam mu se i ostavila duži poljubac na njegove usne.
"Khm" začuli smo kašljanje iza sebe i okrenuli se. Ja sam potpuno zaboravila da se iza mene nalazi cijeli Bieber team.
"Oprostite" spustila sam glavu. Pattie je došla do mene.
"Justine posudit ću je malo" rekla je i primila me za ruku. Čudno sam je pogledala a ona je to vidjela pa mi objasnila. "Moram te malo upoznati, znaš moram znati nešto curi s kojom moj sin hoda" samo sam kimnula glavom.
"A gdje idemo?" pitala sam dok sam koračala za njom van dvorane.
"U restoran, ti ćeš voziti, ja ću ti govoriti kamo" kimnula sam glavom i sjela u auto na vozačevo mjesto a Pattie pored mene na drugo sjedalo.
Naručili smo i sada sjedimo za stolom.
"Hmm, reci mi nešto o sebi" rekla je i stavila laktove na stol.
"Ne znam" slegnula sam ramenima. "Imam 19" počela sam na što se ona nasmijala.
"Znam to" rekla je i pogledala prema konobaru koji je upravo nosio naša jela. Stavio je jela i račun na stol.
"Dobro, onda vi mene nešto pitajte a ja vam odgovorim, može?" pitala sam i otpila gutljaj svojeg pića.
Nisam znala da će večera s Pattie tako dobro završiti. Jako dugo smo pričale i žena je stvarno legenda. Nadam se da joj nisam bila prenapasna.
Skidam odjeću sa sebe i ulazim pod tuš. Puštam toplu vodu i osjećam kako kapljice vode klize niz moje tijelo. Odjednom osjetim da me netko uhvatio oko struka na što vrisnem i poskočim u mjestu. Okrenem se i shvatim da je to samo Justin a onda se sjetim da nisam zaključala vrata. Justin je potpuno gol predamnom.
"Što radiš?" pitam i podižem jednu obrvu.
"Tuširam se s tobom" slegne ramenima i nasmiješi se.
"Zašto?"
"Znaš, štedimo vodu i te spike" šapne mi na uho i poliže ga vrhom jezika.
"Izlazi"
"Neću"
"Hoćeš"
"Neću"
Dižem ruke u znam predaje i okrenem se kako bih dohvatila šampon ali on me povuče prema sebi i sad sam zalijepljena za njega i na svojoj stražnjići osjećam dio njegovog tijela koji baš i ne bi željela osjećati. Pomakne moju mokru kosu u stranu i spusti svoje usne na moj vrat i počne ga ljubiti. Zatvorim oći zbog ugode koje osjećam. Svoje ruke je stavio na moje grudi i primio moje bradavice koje su se u sekundi učvrstile. Počela sam teže disati isto kao i on.
Okrenula sam se prema njemu i stavila ruke na njegovo međunožje i krenula ići gore-dolje dok je on stenjao od užitka. Stavio je jednu ruku na hladne pločice.
"Još malo" kroz stenjanje je jedva izgovorio dok sam ja svakim trenutkom sve više ubrzavala svoje pokrete dok je on polako dolazio do vrhunca.
"Hvala ti za ovo" rekao je i poljubio me na blic. "A sad se okreni da ti operem leđa"
"Znaš, lijepo mi je kad ovako samo ležimo i ne radimo ništa, lijepo je" kažem i okrenem se prema Justinu. Volim provoditi vrijeme s njim. Makar samo šutili.
"Znam, i meni" i on se okrenuo prema meni i nasmiješio mi se. Nosevi su nam se dodirivali što me škakljalo tako da sam se nasmijala.
"Jako si lijepa" rekao je i prošao mi prstima kroz kosu i nastavio odmjeravati moje lice na što sam se ja zacrvenila. "Slatka si kad si crvena" opet mi je prošao rukom kroz kosu a ja sam se još više zacrvenila.
"Justin prestani puknut ću ovdje" rekla sam i nasmiješila mu se na što mi je on uhvatio zubima donju usnicu.
"Imaš mekane usnice" polizao mi je donju usnicu a onda se odmaknuo par milimetara. "I jako lijepe oči" još i dalje nastavlja a ja se svakim trenutkom sve više crvenim i on to jako dobro zna. "I slatki prčasti nosić" vrhom jezika mi dotakne nos.
"Okej prestat ću još češ mi eksplodirati tu" oboje smo se nasmijali. Stvarno bi mogla, iako mi je Justin sve ovo rekao već stotinu puta ja se svaki put crvenim ko paprika.
"Pobjegnimo odavde"
YOU ARE READING
Believe - Justin Bieber fanfiction(završena)
FanfictionJednog dana kad dođem po tebe, kad te odvedem sebi, kad budeš nosila moje prezime, kad budeš nosila u sebi malog mene, kad se probudim ujutro, a ti budeš pored mene, kad krenem da spavam, a ti budeš tu, tek tad će moj život imati smisla( ima i sad...