.
.
Budim se s pogledom na najljepšeg dečka na svijetu, pa ima li išta bolje. Za mene trenutno nema. Lagano ustajem s kreveta kako ne bih probudila Justina koji tiho hrče. Tiho, ali dovoljno glasno da bi ga se moglo čuti. Na prstima najtiše što mogu odlazim u kupaonicu. Prvo se umijem ledenom vodom kako bih se razbudila, to radim svako jutro. Pošto ovdje nemam četkicu, nanesem malo paste za zube na svoj prst koji sam prethodno oprala. Trljam zube prstom i na kraju ispirem usta vodicom za usta. Uočim da mi nema odječe pa predpostavim da su je uzeli da ju operu. Trenutno sam samo u Justinovoj majici koja miriše neodoljivo. Jučer sam skinula onaj 'šorc' pošto je bio preneudoban za spavanje. U kuhinji napravim dva kakaa, pošto ni Justin ni ja ne volimo kavu. Odnesem šalice s kakaima za stol i krenem probuditi Justina ali on me očito preduhitrio pošto ga nema na krevetu. Nedugo zatim vidim kako izlazi iz kupaonice samo u donjem djelu trenirke. Vračam se za stol na kojem su kakai a on sjeda za mnom. "Mmm, fino" reče i srkne jednom svoj kakao "I vruče" počeo se hladiti po jeziku. Ja naravno nisam mogla da se ne nasmijem. "Ja se tu pržim a ti se smiješ, dobro dobro" rekao je glumeči da je ljut, ali sam znala da nije. "Sladak si kad glumiš da si ljut" rekla sam i puhnula u svoj vrući kakao.
"Imaš danas neki koncert?"
"Nemam, imam sutra" samo sam kimnula glavom. "I, šta ćemo raditi?" slegnula sam ramenima. "Možeš mi pokazati nešto ovdje, neznam" uzela sam gutljaj kakaa, više nije bio tako vruč. "Može". Dobro da mi ova majica nije toliko kratka pošto sam samo u gačama. "Ali prvo idemo jesti" ustao je sa stola kad je popio zadnji gutljaj svoj pića. Netko je pokucao na vrata. Justin me je čudno pogledao jer vjerovatno nije nikoga očekivao i otišao otvoriti. Nakon par minuta se vratio s mojoj odjećom u rukama. "Oprali su je" pružio mi je odjeću. "Idem se obuči" krenula sam kad me Justin uhvatio oko struka. "Obuci se tu" rekao je i naslonio glavu na moje rame "Haha bi volio?" rekla sam kroz smijeh i nastavila put prema kupaonici. Presvukla sam se i izašla iz kupanice. "Idemo?" kimnuo je glavom i pružio mi moju jaknu koju sam odjenula. Ispred hotela je bila gomila fanova i novinara. Wow, kako ne očekivano. "Imate li možda neka stražnja vrata?" pitao je Justin ženu za pultom. Žena je samo odmahnula glavom na što je Justin ljuto lupio šakom u pult. "Molimo vas da se pristojno ponašate" 'kurva' za pultom mu je rekla na što ju je on samo ljutito pogledao. "Izgleda da ostajemo u hotelu" tužno me pogledao i krenuo prema liftu na što sam ga uhvatila za ruku "Ne, idemo" odlučno sam rekla. Koji vrag je samnom? Upravo sam rekla da ćemo izaći pred hrpu novinara i fanova. "Jesi sigurna?" Justin me nesigurno pogledao. Kimnula sam glavom i krenuli smo prema vratima gdje smo već mogli vidjeti zaštitare koji pokušavaju držati novinare što dalje od hotela što im baš i ne polazi za rukom. Justin me primio za ruku i otvorio mi vrata. Izašli smo van i odmah su nas zasljepili blicevi fotoaparata. Stisnula sam se uz Justina i spustila glavu. Čula sam razna pitanja novinara na koja nisam reagirala. Zaštitari su ih držali dalje od nas. Jedna cura je povikala: "Kurvo". Samo sam ju tužno pogledala i spustila natrag glavu. Još uvijek sam bila jako blizu Justina i stiskala njegovu ruku, tako sam se osjećala sigurnije. Ispred nas je čekao auto koji je Justin predhodno pozvao. Jedan od zaštitara nam je otvorio vrata i ja i Justin smo ušli. "Jesi oke?" pitao me je zabrinuto. Kimnula sam glavom i nastavila gledati u prazno. Možda je teška mrziti riječ, ali ja službeno mogu reći da mrzim novinare.
"Neću, fuj" bio je moj komentar na pitanje koje mi je Justin postavio nekih desetak puta. Nervozno je otpuhao i nastavio gledati meni sa slikama nekih jela. "Dobro hoćeš ovo?" pokazao mi je prstom na žablje krakove. "Pa da mi se zgadi život, ne hvala" dignula sam ruke u znak obrane. "Dobro što hoćeš?" "Neznam" slegnula sam ramenima.
Konobar je došao po nas četvri put od kako smo ušli "Jeste se napokon odlučili?" sada je on nervozno otpuhao. Zašto to svi danas rade?
"Znaš šta, mi ćemo dva hamburgera i pomfri i kolu" rekao je Justin i pružio mu meni "Znaći standard?" kimnuo je glavom i konobar je otišao u kuhinju. "Kako si znao?" pitala sam najgluplje pitanje koje sam mogla, mislim, svi to vole.
YOU ARE READING
Believe - Justin Bieber fanfiction(završena)
FanfictionJednog dana kad dođem po tebe, kad te odvedem sebi, kad budeš nosila moje prezime, kad budeš nosila u sebi malog mene, kad se probudim ujutro, a ti budeš pored mene, kad krenem da spavam, a ti budeš tu, tek tad će moj život imati smisla( ima i sad...