Part 19.

1.9K 101 29
                                    

(zadnji dio)
.
.
Probudim se i shvatim da Justin još spava te spustim nježni poljubac na njegovo čelo te ustanem. Bacim zadnji pogled na njega prije nego što uđem u kupaonicu i obavim higijenu.
Pogledam se u ogledalo i stavim samo malo korektora na podočnjake te izađem iz kupaonice a Justin još uvijek spava. Legnem kraj njega i uzmem njegov mobitel i slikam ga jer je stvarno neodoljiv dok spava te postavim sliku na instagram i i sekundi počnu dolaziti obavijesti tako da ostavim mobitel sa strane.
Justin se nakon par minuta probudio i poljubio me prije nego što je ušao u kupaonicu. Ustanem i napravim nam kavu te sjednem za stol za kojim mi se Justin pridruži za par minuta te popijemo kavu u tišini.
Nakon što smo se obukli sišli smo dolje na doručak iako nismo bili gladni. Na silu sam pojela malo kajgane te spustila vilicu na stol.
Prišao nam je Scooter i ubijte me ako nije izgledao kao da će nas ubiti. Okrene stolac i sjedne na njega i pogleda Justina s pogledom koji je govorio 'Mrtav si'.
"Bolje ti je da imaš dobro opravdanje" ošine mene pogledom te vrati pogled na Justina.
"Ne moram se ja tebi ništa opravdavat" Justin umorno kaže ni ne pogledavši ga te nastavi čačkati vilicom po svojem tanjuru s kojeg još ništa nije okusio.
"O da moraš" ne pomaknuvši pogled strogo kaže a Justin podigne pogled, ustane i krene prema liftu vidno iznervran. Ne kažem ništa nego samo ustanem i potrčim za Justinom i uspijem ući u lift u kojem je bio.
"Što ti je?" pitam i približim mu se te ga primim za ruku. Justin nastavi gledati u pod i ništa ne kaže "Justin pogledaj me" kažem a on podigne pogled u kojem sam mogla vidjeti da su mu oći pune suza.
"Šta mi je? Stvarno me to pitaš? Kvragu Monika možda je ovo zadnji dan kada te mogu poljubiti, primiti te za ruku, zagrliti te. Kvragu jednostavno ne mogu to podnijeti, ubija me ta činjenica" pusti mi ruku i lupi jako nogom o zid lifta te opsuje par puta.
Dođem do njega i čvrsto ga zagrlim i pustim jednu suzu. Još me čvrče stisne. Htjela bih mu reći nešto da ga utješim, ali stvarno nemam ništa. U istoj sam situaciji kao i on i doslovno me to sve ubija.
U sobi ležimo zagrljeni i samo uživamo u ovo malo vremena što nam je ostalo.
"Justin hoćeš me odvesti u moj hotel, moram vidjeti tatu" mi smo se mom tatu javili i on zna gdje smo bili i složio se s tim. Rekao je da neće reći nikome i da uživamo, a kao što vidim, uspješno je održao svoje obećanje, na čemu sam mu jako zahvalna. Justin samo kimne glavom te ja ustanem kako bi uzela svoje stvari.
Iz kofera izvadim njegove te ih spremim u ormar te u koferu ostavim samo svoje stvari. Začujem kako netko kuca na vratima te ih odem otvorit. Ispred vrata je stajala Pattie koja me povuče u zadnji zagrljaj. Nakon što me izvuče iz zagrljaja kaže:
"Neznam gdje ste bili, ali drago mi je da ste otišli i nadam se da ste se zabavili" nasmiješi se prema Justinu koji ustane s kreveta i čvrsto ju zagrli.
"Hvala ti mama"

Zagrlim tatu i zahvalim mu se što nije nekom rekao i shvatim da je spakirao i moje stvari koje su još bile ovdje.
"Tko je to bio?" pitam kad se Justin vrati nakon telefoniranja u hodniku i pozdravi se s mojim tatom.
"Moja mama, objasnila je Scooteru sve i kaže da nije to baš najljepše prihvatio" ne kažem ništa nego se samo nelagodno nasmiješim.
Nakon ručka s mojim tatom spremili smo kufere u auto i Justin je rekao da me mora odvesti negdje prije nego što odem, te da se elegantno obučem. Morala sam vaditi par stvari iz torbi kako bih našla odgovarajući haljinu i štikle.
Nafrčam kosu, našminkam se, obučem najlonke i preslatku krem haljinu koja je u stuku bila uska, a prema kraju se proširivala. Obučem visoke crne lakirane štikle i siđem dolje u prizemlje čekajući Justina. Primjetim da se već pomalo spušta mrak.
Nakon nekoliko minuta čekanja pojavi se Justin u odjelu doslovno zine kada me ugleda.
"Mons nisam znao da možes biti još zgodnija" uhvati me oko struka te privuće sebi i poljubi me a malo mog ruža mu ostane na usnama. Obrišem mu to rukom i nasmiješim se.
Primi me pod ruku i kavalirski otvori vrata hotela te izađemo van na hladan zrak. Otvori mi vrata od auta i ja sjednem, a za par sekundi i on sjedne na svoje mjesto te krene voziti.
"Gdje me vodiš?" pitam i pogledam okolo.
"Iznenađenje" nakratko baci pogled na mene i zagrize usnicu te vrati pogled na cestu. "Nemaš pojma šta mi radiš" opet pogleda u moje noge i zagrize usnicu. Stavi ruku na moju nogu i prođe prstima po njoj na što se ja naježim.
"Doći ćemo do toga" namignem mu i maknem njegovu ruku s moje noge a on samo zastenje.
"Koliko je sati" pogledam van i shvatim da se već skroz smračilo.
"Rano je, samo što se brzo smrači" samo kimnem glavom i nastavim gledati kroz prozor.
"Samo se nemoj usuditi reći danas nešto o tome kako odlazim i tom sranju jer sam ovo dugo radila" pokažem na svoju šminku "i ne želim to unišiti" kažem Justinu kad mi je otvarao vrata od auta na što se on samo nasmiješi i uhvati me oko struka te uđemo u restoran koji je izvana izgledao stvarno prelijepo.
Kad uđemo u restoran iznenadim se što samo u sredini stoji dekorirano stol a okolo je sve prazno, osim što na zidu stoji smeđa gitara. Stvarno je bilo prelijepo, iznad stola upaljeno veliko svjetlo koje osvjetljava cijelu prostoriju. Justin me povuče za sobom te mi izvuće stolac kako bi sjela a zatim i on sjedne.
Konobarica(joj Justine) nam donese naša jela koja su izgledala prefino iako za pola toga na tanjuru nisam ni znala što je. Zatim nam donese šampanac za kojeg se s 100 metara moglo skužiti da je poprilično skup, i dvije čaše te natoći i nestane.
"Prelijepo je" kažem Justinu kad još jednom pogledam oko nas.
"Za najljepšu djevojku samo najljepše" kaže na što se zacrvenim. "Slatko je to što se svaki put kada ti udjelim neki kompliment zacrveniš" kaže na što se još više zacrvenim, dobro želi li on da ja ovdje eksplodiram. "Dobro, dobro, prestat ću" nasmiješi se te nastavi jesti.
"Zašto sve ovo?" pokažem oko nas.
"Želio sam našu posljednju večer provesti najljepše što možemo." Nakon što sam pojela Justin ode po gitaru koja je cijelo vrijeme bila naslonjena na zid te primakne svoj stolac bliže meni.
Krene svirati i više nego poznatu melodiju moje najdraže pjesme.
"I always knew you were the best, the coolest girl I know, so prettier than all the rest" otpjevao je i ostatak dok sam ja samo uživala slušajući, prije 2 tjedna sam doma ležala na krevetu slušajući Justinove pjesme i misleći da ga nikada neću upoznati, a sada, najljepši dečko, dečko kojeg volim viš nego sebe, stoji ispred mene, i pjeva, samo za mene. Osjetim se ponosno jer imam najboljeg dečka na svijetu te dođem do njega i zagrlim ga, te mu šapnem na uho nešto zbog čega me čudno pogleda, a zatim se zavodljivo nasmije.
Nakon prelijepe večere, odemo u hotel, i što prije požurimo u sobu. Nije ni pričekao da otvorim vrata, a njegove usne su prolazile mojim vratom. Uvukao je ruke pod moju haljinu ali ga lagano lupim po ruci kao upozorenje jer je u hodniku bilo još par ljudi. Uđemo u sobu i Justin se više nije mogao suzdržati nego skine moju haljinu.

Sa suzama u očima jedva spremim zadnje stvari koje su ostale u manju torbu i dam ih tati da ih odvede u auto.
Siđem dolje i vidim kako moj tata i Justin pričaju oboje naslonjeni na auto. Čim me vidio, Justin se lažno nasmiješi a na licu mu se vidjelo da se svim silama trudi da ne zaplače pred mojim tatom. Dođem do njih i primim Justina čvrsto za ruku.
"Djeco, ostavit ću vas same da se oprostite, ali požurite, trebali smo krenuti već. Oboje samo kimnemo glavama te moj tata uđe u auto i zalupi vrata za sobom. Stavim ruke oko Justinovog vrata i opet mi protekne par suza niz oči.
"Justin hoćemo mi uspjet ovo sranje s vezom na daljinu" Justin spusti ruke s njegovog vrata i primi me za ruke i pogleda u naše ruke te mu se par suza nakupe u očima.
"Hoćemo Monika, a znaš zašto? Zato jer te volim, volim te previše, i vjerovatno će mi jednog dana sve dopizdit i sjest ću ja prvi avion za Zagreb i doći, a uspjet ćemo" prođe prstima kroz moju kosu i opet me primi za ruku.
"Stvarno to misliš?" opet mi protekne par suza koje on obriše i opet se lažno nasmiješi.
"Ne, ne mislim, ja to znam Monika" ovaj put se nije ni pokušao suzdržati od suza nego se samo krenule teći niz njegovo prelijepo lice koje možda nikad više neću dotaknuti, poljubiti. Spustim svoje usne na njegove te ga čvrsto zagrlim jer znam da je to možda naš zadnji zagrljaj.
"Volim te ljubavi" još čvršće ga stisnem i naslonim svoju glavu na njegov vrat i nastavim plakati.
"I ja tebe, srećo, ni neznaš koliko" još me čvršće stisne uz sebe i jako sam dobro osjećala njegov miris.
Po posljednji put...

Believe - Justin Bieber fanfiction(završena)Where stories live. Discover now