Kendimi bildim bileli sürekli taşınırız ordan oraya. Tam yeni okula başlarım tam alıştım derken babam Birden eve gelir ve gidiyoruz der. Yersiz yurtsuz çingenelerden farkımız yok. Fakirlerden daha yoksulduk. Çünkü en fakir ailelerin bile 'evim' dedikleri bir yerleri vardı. İşler kötüleştiği zaman dönebildikleri bir yer. Onları kucaklayan teselli eden büyükanne ve büyükbabaları, yeniden iyi hissetmelerini sağlayan kuzenleri.
İşte yeni bir hayatımız vardı şimdi. İşin iyi tarafı kimseye karışmayıp bulaşmamam. Nasıl olsa buradan da yakında gidicez ne kadar dertle uğraşmazsam o kadar güzel hatırlarım umuduyla sessizce yaşayacaktım.
Ta ki bana çelme takmaya çalışan o yellozla tanışana kadar. Tamam canım zenginsin paran var istediğin her şeyi alıyorsun anlıyorum da benim ayağım da mı senin?
Dersin bitiş zili çalmıştı. Kapıdan bir çocuk Zeynep diye bağırınca bizim yelloz o tarafa yöneldi. Hedefimi belirlediğim bebeğim radarımdasın sana dikkat edicem.
Gelelim yanımdaki afeti devrana fevkaladenin fevkindeki yakışıklılığa, ablası kurban olsun buna!
Sevgili Savaş;
Sen bu satırları okuyamazken ben senden çok uzaklarda olacağım. Etme eyleme, diğer erkekleri bu kadar basitleştirme, standartımızı böyle yükseltme. Sen de aynı Allah ın kulusun onlar da. Adeta onlar demo sen bir single sın. Üzüyosun.
*
Ben kendi içimde kendimle konuşurken Savaş'ın telefonu çaldı. O telefonla konuşmaya başladığında ben de düşüncelerimden sıyrılıp dikkatimi sınıfa anca verebilmiştim. Önümde oturan kız öyle şekerdi ki. Saçları simsiyah teni bembeyaz gülüşü kocaman. Birden arkasını döndü
'Merhaba ben Aşkın hoşgeldin sınıfımıza'
Bu zenginler o kadar da züppe olmayabiliyorlarmış demek ki.
'Işıl ben de merhaba'
'Daha önce hangi okuldaydın?'
'Bursada yaşıyorduk Sakarya'ya yeni taşındık'
'Babanın iş durumları mı?'
'Ben pek öyle demezdim ama onun gibi bir şey'
Güzel gidiyorsun Işılcım bir de buz dolabı gibi durmasan kızın karşısında, gülümse, evet biraz daha, aferin.
Aşkın bana olan ilgisini kaybetip önüne döndüğünde Savaş birden ayaklanıp bana bakmaya başlamıştı bile
'hadi ufaklık bütün tenefüs seni bekleyemem'
Ufaklık mı? Aynı yaştayız saf mı bu çocuk. Hemen ayağa kalkıp bay afeti devranımıza yol verdim. Hazır ayağa kalkmışken bi babamı görmek istedim derken bizim güzelliğimiz geri döndüüüü. Annesi hamileyken çok mu belgesel izledi çok mu yılan gördü de bu kız böyle sinsi gözüküyordu? Gözleri birbirine yakın olan insanlar yılan gibidir derdi annem. Henüz yorganı keşfetmemişken.
Bir adım daha yaklaştı evet arkasına iki kız daha eklendi gel kızım gel sinsilik abidem
Eğlence başlasın.