Ertesi gün okulun ilk günüydü ve
tabiki herkes gibi Lance ve Keith de çok heyecanlardı.Yani en azından Lance öyleydi.....
{Keith}
"Ahhh....Okulun ilk günü.Bakalım bu sefer neler olycak."Keith önceden gittiği bütün okullarda birsürü arkadaş edinir,öğretmenleri ve arkadaşları tarafından çok sevilirdi.
Ancak bu orta okulunun başlamasıyla son bulmuştu.
Çünkü her seferinde arkadaşlarından ve öğretmenlerinden ayrılmaktan bıkmıştı. Bu onu çok üzüyordu.
Ve bu yüzden gittikçe yanlız kalmaya başlamıştı.Onunla arkadaş olmak isteyenleri geri çevirmiş ve kimseyle, hiç kimseyle konuşmamaya başlamıştı. Zamanla diğerleri onu çok garip şekillerde nitelendirmeye başlamıştı.
:Örneğin:
-Kendini beğenmiş.
-Kendini diğerlerinden özel gören.
-İnsanlara yukardan bakmayı
seven.-Duygusuz.
-Kalpsiz.
-Garip.
-Kötü alışkanlıkları olan.
-Anti sosyal.
-İçine kapalı.
Ve daha buna benzer birbirinden değişik şekillerde yargılamışlardı onu.
O ise sadece susmuştu ve susmuştu asla kimseye birşey söylememişti ve söyleme gereği de duymamıştı.Hem söylemiş olsaydıda bir şey değişmezdi yani sonuç olarak tekrar başka biryere gönderilmesi gerekecekti niye boşu boşuna uğraşması gereksinki?
Yani en azından o öyle düşünüyordu.
Keith giyindi ve okula doğru yola koyuldu.
{Lance}
"Ahhhhhh!!!!Okulun ilk gününden geç kalmak istemiyorum. Çabuk olmalıyım."Her zamanki Lance klasiği olarak yine.....yine okula geç kalmak üzere olan Lance hemen giyinip okulun yolunu tuttu.
Lance Keith'in aksine her zaman çok mutluydu yani öyle olmaya çalışırdı ancak kimsenin onun üzüntüsünü yada acılarını görmesine izin vermezdi.
Ve aslında bu yüzden de çoğu kişi Lance'in çok vurdum duymaz yada ona söylenen hiçbir şeyi dikkate almadığını düşünürdü.
Ama aksine Lance ona söylenen herşeye gülsesede içinde kalbi bin bir parçaya bölünürdü.
Ancak bunu kimseye söyleyemezdi, söylemezdi herzaman bütün üzüntüsünü içine atar ve sadece, sadece en yakın arkadaşı olan yağmurun altında duygularını gizlemezdi.
Çünkü yağmur her seferinde sanki Lance'in duygularını anlıyormuş gibi tam zamanında gelir ve yağmaya başlardı.
Lance'nin göz yaşları ile karışır onun ağlayışını saklardı.Bu yüzden Lance'nin en sevdiği havalar yağmurlu havalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~💜İki Deli Aşık💜~ (♡Klance♡) [ASKIDA]
Random"Seni seviyorum" "Bende seni seviyorum hemde DELİ gibi" . . . "Senden nefret ediyorum" "Lance!" "Senden nefret ediyorum!" "Lance!!!" "Ne var!!!" "!!!DİKKAT ET!!!" "AHHHHHH" "!!!KEİTH!!!" "!!!HAYIR!!!" Peki bu hikayenin sonunda diğer hikayeler deki...