💔 4 💜/💔 ?

124 13 5
                                    

Aniden önüme dikilen adamları görünce o kadar şaşırdım ki hareket dahi edemedim.

Ve biri beni kenara itti......

"!!!KEİTH!!!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

{Lance}

Yere düştüm ve gözlerim kararmaya başladı.

{Shiro}

Lance kulüpten çıktıktan hemen sonra Keith geldi. Ne olduğunu anlamadım ama sanırım önemli bir şey olmuştu.

Keith gittikten hemen sonra bende diğerlerine olayları anlattım. Ve onlarda ona söyledikleri ve yaptıkları şeylerden çok pişman oldular.

Daha sonra çalışmamızı bitirdik ve evlerimize doğru dağıldık çünkü bu günkü derslerimiz bitmişti.

{Keith}

Onu son anda kenara ittim ve ona doğru gelen bıçaktan kurtardım ama bir sorun var.

Bıçak beni buldu ve midemde kocaman bir yarık oluştu.

Dengemi kaybettim ve az daha düşüyordum. Neyseki son an da diğer bıçaktan kurtuldum.......
.
.
.
.

{Lance}

Uyandığımda karşımda kırmızı bir tavan görmeyi beklemiyordum tabiki. Yatakta doğruldum ve etrafa bakmaya başladım. Burası neresi gerçekten bilmiyorum ve istemeden de olsa kafamda değişik senaryolar kurulmaya başladı.

Ya kaçırıldıysam!

Bu soru kafamda yankılanırken ayağa kalktım ve diğer odalara bakmaya başladım.

Ve girdiğim ikinci odada gördüğüm manzara karşısında resmen dilim tutuldu.....

Ve girdiğim ikinci odada gördüğüm manzara karşısında resmen dilim tutuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öylece sandalyede oturup bir şeyler düşünüyordu.

Bukadar yarayı ne zaman aldığını merak ettim. Ve tabiki merakıma yenik düşerek.

"Keith."

"Sana...Sana ne oldu?..."

"Ah Lance uyanmışsın. İyi misin?"

"Bunu banamı söylüyorsun!"

Sinirlendim ve belki birazda mutlu oldum doğru . Çünkü şu an bile beni düşünüyor. Tamam bu benim hoşuma gidiyor ama yinede şu an kendisi daha önemli. Neler olduğunu anlamıyorum!

"Neler oluyor!"

"Tamam Lance sakin anlatıcam anlatıcam."

Hızla ayağa kalktı ve sanırım canı yandı çünkü yüzünde acı çekiyormuş gibi bir ifade oluştu. Daha sonra koltuğa oturdu ve benim yanına gelmemi beklemeye başladı.

{Keith}

Hala bu gün olanları düşünüyorum. Ve tabiki çileden çıkıyorum. Ona zarar verebilirlerdi neyse ki tam zamanında yetiştim ve onu korudum.

Ama aldığım yaralar hala çok acıyor.
.
.
.
"Keith."

"Sana...Sana ne oldu?..."

Onu endiselendirmemek için konuyu dağıtmaya çalıştım.

"Ah Lance uyanmışsın. İyi misin?"

Cidden mi?!!

"Bunu banamı söylüyorsun!"

Cidden ya! Bir benim halime bak bir onun.

"Neler oluyor!"

Eh yani çocuk haklı. Yapacak birşey yok anlatıcam olanları.

"Tamam Lance sakin anlatıcam anlatıcam."

Sakin...SAKİN HA SAKİN?!?!

Gerçekten tam bir aptalım. Daha kendim sakin olmazken ondan sakin olmasını nasıl beklerim. Hızla ayağa kalktım ve bilin bakalım ne oldu midemde ki yarık CİDDEN! çok acıdı ve ağzımdan büyük ka acı dolu bir inleme kaçırmıştım. Sanırım tekrar açıldı ama umursamamaya çalışıyorum.

Koltuğa oturdum ve onunda oturmasını bekledim. Ne demeye çalıştığımı anlayacak ki  yanıma oturdu ve beklenti dolu gözlerle bana bakmaya başladı.

"O adamlar etrafını sarınca seni kenara ittim kafanı çarptın ve bayıldın. Sonra seni alıp evime getirdim ve burdayız."

Artık olduğu kadar soğuk ve ifadesiz bir şekilde demeye çalıştım.

Ne yani!!!

Gerçekten neler olduğunu anlatacağımı sanmadınız öyle değil mi?

"AH! Lance o adamlar benim yüzümden seni dövmeye gelmişti bende seni kenara itip o adamlara daldım. Hatta bu yaraları da seni kurtarmaya çalışırken aldım." Diyemem herhalde!!!!!!

"Bu kadar mı?"

"Evet."

HAYIR!!!

"Peki o zaman teşekkürler ben gidiyorum."

"Tamam git."

GİTME!..Lütfen..............

♡♡♡DEVAM EDECEK♡♡♡

~💜İki Deli Aşık💜~ (♡Klance♡) [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin