💔 3 💔

184 11 9
                                    

Ve onun gitmesinin arkasına bende Salzar denen bu MAL'IN yanından geçip kendi evime doğru yol aldım.

Ve umudum ki bu Salazar denen TEK HÜCRELİ yarın ona zara vermesin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

{Keith}

Ertesi sabah sınıfa yine erken geldim. Dünkü sırama oturdum kulaklıklarım hala takılı olduğu için sadece defterimi çıkartıp dün başlamış olduğum resme devam ettim.

(Bu arada resimden bahsediyorum yanlış anlama olmasın resmi de önemli bir yerde kullanacağım sadece bekleyin)

Daha sonra Lance'nin sınıfa girdiğini gördüm. Bana bakmadı bile hatta bana en uzak sıralardan birine oturdu.

Ne düşündüğünü bilemiyorum ama bunu yapması nedense canımı çok ama çok fazla yakıyor.

Bir yandan da en iyi seçeneğin onlara soğuk davranmak olup olmadığına karar vermeye çalışıyorum.

Ama sanırım en iyi ve güvenli seçim onlardan olabildiğince uzak durarak onlara soğuk davranmak ve kendimden soğutmak olucak.

Bu ne kadar canımı yakıcak olsada.....

Derslerim bitti ve müzik kulübünün yolunututum. Oraya vardığımda derin bir nefes alarak kapıyı çaldım ve içeri girdim.

A:"Hoşgeldin Keith. Bende beraber ne zaman pratik yaparız diyordum."

Yüzümde hiç bir surat ifadesi olmadan sadece boş bir şekilde ona bakarak;

K:"Benim daha önemli işlerim olduğundan burada sizinle kalıp zamanımı boşa harcayamayacağımı söylemeye geldim ve gidiyorum.

Dedim ve onun arkamdan bana olan soru ile karışık bağırışlarına kulak asmadan oradan olabildiğince çabuk ayrıldım.

Şimdi ise kendime yalnız ve sessizce gitar çalışacağım bir yer bulmalıyım ve sanırım o yeri çok iyi biliyorum.

Tam da düşündüğüm gibi arka bahçe ve orda bulunan büyük çardak tamamen bom boştu.

Büyük ihtimalle herkez ya kulüplerinde ya da arkadaşları ile ön bahçede bulunuyordu bu yüzden......

Tamda istediğim gibi kimse olmadan yalnız bir şekilde burada durabilirdim.

Hemen çardakta ki köşelerden birine geçip gitar çalmaya başladım.

{Lance}

Sabah okula geldiğimde önceki gün olduğu gibi arkadaşlarımla konuya başladım.

P:"Günaydın"

H:"Günaydın"

K:"Günaydın ama size anlatmam gereken önemli çok önemli şeyler var çocuklar."

H:"Hop hop sakin dostum"

P:"Seni dinliyoruz."

L:"Hunk dün yanınızda ayrıldıktan sonra çıkış kapısında Keith'i gördüm ve üç çocuk ile konuşuyordu sırf diğer arkadaşları ile buluşmak için bizi ekmesi ve diger arkadaşlarını bizden önde tutması....Düşündükçe çileden çıkıyorum."

H:"Dostum illaki vardır bunun da bir açıklaması."

P:"Evet Lance sakin ol."

L:"Biliyorum çocuklar ama nedense bunu yaptığını düşünmek bile benim.....benim canımı çok yakıyor ve bunun nedenini bilmemek beni daha da DELİ ediyor."

~💜İki Deli Aşık💜~ (♡Klance♡) [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin