{Önceki Bölüm}
"Bu kadar mı?"
"Evet."
HAYIR!!!
"Peki o zaman teşekkürler ben gidiyorum."
"Tamam git."
GİTME!..Lütfen..............
{Yeni bölüm}
{Yazardan}
Lance tam kapıya yönelmişti ki başına giren ani ağrıyla büyük ve acı dolu bir inleme kaçırmış ve dengesini kaybetmişti. Keith hemen onun yanına gidip onu yaralı kolları ile yakaladı ancak onunda kollarında ki yaralar yüzünden canı feci derecede acımıştı ve aynı Lance gibi onun da ağzından (tekrar) acı dolu bir inleme çıkmıştı. Ama Keith Lance'yi bırakmaya pek niyetli gibi görünüyordu. Acısını önemsemeden Lance'yi daha da sıkı tutmaya başlamıştı. Keith Lance'yi en yakında bulunan çift kişilik koltuğa yaptırmış ve o da onun baş ucuna (yere) oturmuştu.
~Bir saat sonra~
Daha sonra Keith de yorgunluk, kesiklerinin acısı ve Lance'in kokusu ile birlikte uykuya dalmıştı. Ve uzun bir zamandan sonra ilk kez kabus görmeden, tam anlamıyla güzel bir uyku çekmeye başlamıştı. Yani neredeyse tamamen.....
~Bir buçuk saat sonra~
Okyanus çocuğun durumu gayet iyiydi. Başı dönmüştü sadece ve yorgunlukla birleşince de vücudu bunu kaldıramamış ardından da bayılmıştı.
Ancak uzay çocuğun durumu . . . . .
.
.
.
.
.
Okyanusun ki gibi iyiye gitmiyordu.........{Lance}
Gözlerimi açar açmaz buna pişman oldum ve hemen arkasından gözlerimi geri kapattım ama nafile. Gözlerimi açtığım anda başımda öyle bir ağrı başladı ki anlatamam.
(Bu yüzden anlatamıyorum. Effgrhrbgff😈😈😈)
Daha sonra olanları düşündüm.
Nerdeydim?
Ne olmuştu?
Neresiydi burası?
Diye düşüncelere dalmıştım ki birden yanımda yatan Keith'i görmemle birlikte olanlar aklıma bir bir hücum etti.
Peki o iyimiydi?
Ya kötüyse?
Ya ciddi bir şeyi varsa?
Ve bu neden beni bu kadar endişelendiriyor!?
Ve işte aklım şimdide bu sorular ile dolup taşıyor.... İlk soruların cevaplarını bilemesemde son sorumun cevabı basitti.
Ben ona AŞIK olmuştum.
{Yazar}
Sonunda fark edebilmişti okyanus çocuk, uzayı ne kadar sevdiğini. Onsuz olmayacağını, yapamayacağını.
Ancak yetişebilmişmiydi?
Hayatındaki ilk ve belkide son aşkını yakalayabilirmiydi?
Peki ya o yetişemeden ellerinden kayıp giderse ne olacaktı?
Ya onu yakalayamazsa?
O dipsiz uçuruma düşmeden onu yakalyabilirmiydi ki?
Peki okyanus çocuk bunlara karşı durabilecekmiydi?
İşte asıl sorular bunlardı. Ve bunlarda ancak onlar birlikte olurlarsa başarabilecekleri şeylerdi.
Uzay Okyanussuz , Okyanus Uzaysız yapabilecekmiydi?
İşte bunu hep beraber göreceğiz.......
♡♡♡Devam Edecek♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~💜İki Deli Aşık💜~ (♡Klance♡) [ASKIDA]
De Todo"Seni seviyorum" "Bende seni seviyorum hemde DELİ gibi" . . . "Senden nefret ediyorum" "Lance!" "Senden nefret ediyorum!" "Lance!!!" "Ne var!!!" "!!!DİKKAT ET!!!" "AHHHHHH" "!!!KEİTH!!!" "!!!HAYIR!!!" Peki bu hikayenin sonunda diğer hikayeler deki...