9.rész

606 27 0
                                    

#Camila

Most csak arra tudok gondolni, hogy éhes vagyok. De közben meg tök boldog vagyok, mert megismerhetem Lolo barátait.
- Nos Camila mért költöztetek Miamiba? - kérdezte a magas hosszú szőke hajú lány asszem Dinah a neve.
- Apu itt kapott állást.
- Az szuper! - mondták egyszerre.
- Laurent honnan ismered? - kérdezte a kicsi lány Ally.
- Szomszédom és a családja meghívott minket vagyorázni.
- És tudod melyik suliba fogsz járni? - kérdezte Lolo.

Megint a suli. Annyit gondolkottam ezzen jó lenne velük egy suliba járni de akkor is izgulok nagyon. Lennének barátaim és könnyebben menne a beilleszkedés.

- Öhmm..... még nem tudom.
- Örülnénk ha a sulinkba járnál. - mondta édesen Lolo.
- Én is.😄
- Szoktál énekelni Camila? - kérdezte a barna lány.
- Csak tusolás közben nem hiszem, hogy jó a hangom.
- Biztos jó a hangod. - mondta Lolo
- Köszi Lolo de te még tényleg nem hallottál énekelni és csak a régi barátaim szerint jó a hangom.
Amúgy most hova is megyünk?
- Titok. - mondta Ally  a kicsi lányt nagyon bírom jófej nagyon.
- Ne már ezt már Lolo eljátszotta légyszi Ally mond el.
- Okés a studióba megyünk. - mondta félválról a kicsi lány.

Várj mi akkor Lauren bandájába tartozik ez a 3 lány vagy mi a tosz?

- Halkabban gondolkozz Camz de gratulálok a fantasztikus felfedezéshez.
Erre a mondatra felkaptam a fejem és elhatároztam, hogy leszokom a hangos gondolgozásról.
- Okés Lolo. És amúgy ott vagyunk már?
- Nem még kell két utcát sétálni. - mondta Dinah.
Addig csöndben sétáltunk ahogy bementünk a studioba ez a látvány fogadott:

(Nem ez a fifth harmony studiója de a story kedvéért bevágtam ide egy képet)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Nem ez a fifth harmony studiója de a story kedvéért bevágtam ide egy képet).

Elöszőr ez szalad ki a számon WÁOH.
- Ez a stúdiónk. Vagyis a The 1432 stúdiója. De lányok kellene egy új és jó név! Mozgassátok meg a szürkeállományotokat.

Mi kis titkunk Where stories live. Discover now