#Camila
Reggel van és megint suli. Senkinek sincs kedve suliba menni ilyenkor de kell úgy, hogy Camila most erőt veszel magadon és bemész abba rohadt épületbe és túlélsz öt órát azt húzol haza. - mondtam magamnak a lelkesítő beszédemet.
Nagyából ez történt azonkívűl, hogy megtorpantam a suli kapuja előtt. Nézelődtem egy picit próbáltam jó nagy ívben elkerülni Laurenék bandáját, mert tegnap óta nem beszéltünk és nincs kedvem megint egy kellemetlen beszélgetésben részt venni.
Szóval tehát megvan a terv nagy levegő és berohanok a suliba, mint egy félnótás ezáltal nem fog senki sem felismerni, olyan leszek mint Batman. Igen ez egy fantasztikus tervnek bizonyul gondoltam magamban. Csak hát nem éppen jól végződött az ötlet.
Berohantam és szerencsémre senki nem vett észre de nem néztem egyszer a lábam elé és teljesen neki rohantam egy srácnak. Aki valljuk be eléggé helyes volt.
- Aúúú. - szisszent fel a srác akire szó szerint ráestem.
- Bocsi ne haragudj!
- Semmi baj, de legközelebb néz a lábad elé. - ezzel a mondattal felrántott a földről.
- Okés megpróbálom. - épp le akartam lépni mikor is.
- Amúgy Shawn vagyok.
- Én meg Camila vagyok de most mennem kell majd később beszélünk.
- Várj még egy kérdés.
- Hallgatlak.
- Új diák vagy?
- Igen de most már tényleg mennem kell Shawn majd később beszélünk.Ezzel a mondattal le is léptem elég udvariasan😅. Folytattam a tervem további részet ami azt jelentette, hogy meg kell találnom a dili irodáját. Ami nem lesz könnyű ugyanis tegnap nem nagyon figyeltem az útra, mert egy bizonyos illető nagyon lefoglalt. Sietve járom végig az egész iskolát Batman módban.
És végül megtaláltam!! Fantasztikus már csak be kéne mennem. Kopogtam és benyitottam. Nem fogjátok kitaláni ki ült benn!!😨😨😱😱😱
- Oh jó napot Cabello kisasszony! Tegnapi napon elfelejtett bejönni az iskolába. - mondta idegesen a dili
- Öhm.. jó napot kívánok! Ő mit keres itt?? - igen Camila fantasztikus,hogy modhatsz ilyet mikor tegnap smároltad le
- Elnézést önnök ismerik egymást?
- Fogjuk rá. - Lauren
- Igen fogjuk rá. - mondtam rá se hederítve Laurenre
- Ez nagyon jó hír! Akkor kedves Jauregui kisasszony vezesse körbe az iskolában Cabello kisasszonyt.
- Biztos, hogy nem. - közölte Lauren és kiviharzott az irodából de azért, hogy a hatás megmaradjon még nekem is jött
- Na jo majd akkor kérje meg valamelyik osztálytársát erre a feladatra.
- Okés.Hirtelen egy magas férfi lépett be az ajtón lehetett kb. 50 éves.
- Jó napot kívánok! Ön lenne az új tanuló?
- Igen. - válaszoltam neki kicsit sem a nyaktörés határán.
- Mr. George vagyok. Az osztályfönöke.
- Én Camila Cabello vagyok. - kezet fogtunk
- Akkor elkisérem az osztályába és nem is zavarok tovább. - mondta Mr. GeorgeKiléptünk a dilitől es nem messze volt órám. Amikor megérkeztünk egy matek órát sikerült megzavarnunk.
Belépve elmondta a szokásos sablon szöveget az öfőm és ez addig tartott míg a dügös Lauren ki nem rontott az ajtón ugyanis vele kerültem egy osztályba!!!!!!! Mi lesz velem istenem!!!!?????!
BẠN ĐANG ĐỌC
Mi kis titkunk
Fanfiction17 éves lány vagyok és elköltözünk Miamiba és hirtelen felfordul fenekestül az életem?!