#Camila
Csak annyit vettem észre Laurenből, hogy gyönyörű.
- Szia Camz!
- Szia Lolo!
- Készen állsz az idegen vezetésre?
- Persze!!!!
- Okés akkor induljunk.Kiléptem a házból és egy matt sötétkék ferarri állt a ház előtt. Lauren beszállt a kocsiba én nmeg csak álltam ,mint a cölöp.
-Nem jössz??
- De ez a te kocsid?? - olyan nyilvánvaló baromságot kérdeztem.
- Jah.
- Gyere szállj be.Beültem az viszonylag csendesen telt a rádióban szólt a zene és csak Lolot figyleltem.
- Amúgy hova is megyünk?
- Titok.
- De miért?
- Azért Camz mert meglepi.
- Ugye nem akarsz elrabolni vagy megerőszakolni??😂😂😂😂-(na jó Camila állj le ez nekem is sok mint irónak😅).
- Nem Camz nem állt szándékomban.
- Okés megnyugodtam.Ezután nem sokat beszélgettünk, de még is furdalt a kiváncsiság, hogy hova a fenébe megyünk de nem azért nem bízok ebben a szépségben csak kiváncsi vagyok.
Lassan leparkolt a kocsi és Lauen kiszállt belőle. Én még mindig a kocsiban ültem amikor Lolo kinyitotta az ajtót és kisegített ami annyit takar önmagámban, hogy vagy évekig fogtam volna a kezét😍.
- Na most már elárulod hol vagyunk?
- Ez itt egy szép tengerpart ide járok gondolkozni, itt szoktam gitározni és gondoltam mért ne lehetne ez ah első állomásunk.
- Ugye tudod , hogy imádom a naplementét?
- Most már igen.Odasétálltunk a parthoz és leültünk egy kőhöz. Látvány fenomenális volt.
- Camz?
- Igen?
- Mesélj valamit magadról még nem annyira ismerlek.
- Okés hááát mivel is kezdjem.MEGVAN.- 17 éves vagyok, imádok enni, a kedvenc ételem a banán, nagyon szeretem a The 1975 bandát és amúgy jó a polód, szeretek énekelni és gitározni.
- Most te jössz. - modtam Laurennek mert télyleg kiváncsi vagyok rá.- 17 éves vagyok, van egy bandám, szeretek énekelni és gitározni, kedvenc bandám a The 1975, kiskorom óta Miamiban élek, nagy álmom világhírű énekesnek lenni.
- Nagyából ennyi amit tudnod kell rólam😉.
- Mi a bandád neve??
- The 1432 .Itt megszakadt a beszélgetés ugyanis a naplementét néztük. A fejemet ráhajtottam Lolo vállára és ő is rátette a fejét az enyémre es így ültünk együtt.
VOUS LISEZ
Mi kis titkunk
Fanfiction17 éves lány vagyok és elköltözünk Miamiba és hirtelen felfordul fenekestül az életem?!