Másnap
#Shawn
Tegnap óta egy retkes cellában ülök. Gondolom apáék nem tudnak róla de nem bánom. Jauregui még megbánja, hogy akkor életben maradt...
Elkezd zörögni a kulcscsomó a ketrecem előtt😂.- Jó napot!
- Ez a nap nem lehet jó nap mert bezártak ide!!!
- Értem de jönnie akkor is a tárgyalásra és nemcsak azért fog felelni mert fizikailag bátalmazott illetve fenyegetett....
- Hanem??
- Majd bíró elmagyarázza.
- Jól van.Felkeltem és hagytam had vezessen ez a félkegyelmű rendőr. Én ma még innen ártatlanul fogok kikerülni. Ezt biztosra mondhatom. Végig vezetett a folyosón pár rab fogvicsorgatva nézett rám de tudtam, hogy nem fog semmi bajom esni amíg ők a rácson túl vannak. Hosszas járkálás után már fájt a csuklóm amit hátra tekert a rabva tartóm és ennek hangot is adtam.
- Szorítsa már gyengébben!
- Kuss legyen!!!Jobban rászorított a csuklómra és le merném fogadni, hogy megrepedt. Miután odaértünk egy másik börtönőrhöz lökött. Ő kapott meg engem mert a másiknak dolga akadt.
Ez az őr valamivel keményebben fogott aminek nem nagyon örültem. De volt valami a szemében amitől nem szivesen bocsátkoztam volna vele vitába. Halgattam és tűrtem a fájdalmat. Ez addig tartott még hozzám nem szólt.- Fiú.
- Igen?
- Miért vagy itt ilyen fiatalon?
- Magánügy.Bosszúállás képpen kaptam egy ütést a hátamra a gumibottal. Ezzel a őrrel nem lehet szarakodni mert nem nézel oda és kinyír. Mondhatni nagy ez a börtön és nehéz lehet innen kiszökni. Szökést elég nehéz kivitelezni tekintve, hogy hústornyokkal vagy összezárva akik kilapítanak. Próbaltam magamat nyugtatni, hogy Shawn nem kerülsz ide nem olyan dolgot követtél el amiért ide kerülhetnél. Egy idő utan eluralkodott rajtam a pánik és olyan voltam mint egy riadt kisfiú. Csak érjünk oda tárgyalásra......
#Dinah, Mani, Ally
Reggel felébredtem és kegyetlen fájdalom hasított a fejembe. Dinah és Mani aranyosan hortyogtak egymás mellett. Tegnapra nem nagyon emlékszem csak emlékek töredéke maradt meg bennem. Laur mentőben, Mila sír, Shawn rendőrkocsiban, mi részegen, tárgyalás.
A tárgyalást nem tudtam mihez kötni szóval a miután bevettem a fájdalomcsillapítot és ittam egy pohár vizet elmentem reggelizni. Összedobtam egy szendvicset és gondolkoztam. Közben hallottam, hogy fent mozgolódás történik. Lehet, hogy kicsit hangos voltam de nembaj így is úgy is fel kell valamikor kellniük és lehet, hogy tudnak segíteni ebben a tárgyalásos izében....
- Dinah kellj fel!
- Mi van Mani??
- A tegnapi nap nagyon kiütött mindenkit de már Ally fen van. És ma van Shawn tárgyalása amire el kene mennünk.
- Oh tényleg basszus! Fogadjunk Ally nem emlékszik rá.
- Fogadjunk.Kimásztunk az ágyból és mentünk megostromolni a hűtőt miközben egy gondolkozo Allyvel találtunk magunkat szembe.
- Ally hahó. - Dinah
- Öhmm.... Mi van?? - Ally
- Min gondolkosz??
- Nektek is jó reggelt! - Ally
- Neked is! De min gondolkodsz?? - Dinah
- Tegnapi napból nem sok maradt meg valami tárgyalásos izére nem emlékszek...
- Jaj Ally te soha sem változol😂. - Dinah
- De most miért? - Ally
- Ma Shawn tárgyalása lesz.
- Jajj tényleg!!!! - Ally
- Lassan indulni kéne. - Dinah
- Igazad van szedjük össze magunkat csajok és Milát is vegyük fel út közben. - Ally
- Okés jó ötlet.#Camila
Reggel ajtó zörgetésre ébredtem. Basszus ma lesz Lolo tárgyalása!!!!! Gyorsan leszaladok és kinyitom az ajtót.
- Sziasztok lányok.
- Elfelejtetted ugye? - Dinah
- Micsodát??
- A tárgyalást. - Ally
- Ja nem csak elaludtam.
- Jó okes de szedd össze magad gyorsan. - DinahEleget téve a kérésüknek rohantam fel és átöltöztem fél perc múlva már lent is voltam a lányok nagy meglepődésükre.
- Indulhatunk?
- Igen. - ManiFél óra volt az út oda és beérkezve nem volt Lolo ott már gondolom a tárgyalóban volt. Belépve a tárgyalóba nagy meglepetés ért....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi kis titkunk
Hayran Kurgu17 éves lány vagyok és elköltözünk Miamiba és hirtelen felfordul fenekestül az életem?!