14.rész

476 25 2
                                    

#Camila

Reggel 6-kor kelek. Nagyon ideges vagyok a mai nap miatt. Ezen agyalva megcsináltam a napi rutinomat ami ugye abból áll, hogy felöltözök, megreggelizek, sminkelek, fogatmosok. Apa felajánlotta el visz az új suliba amit én el is fogadtam.

-Kicsim izgulsz az első napod miatt??
- Apa ilyet, hogy kérdezhetsz? Persze, hogy izgulok.
- Okés.

Lassan begurult a kocsink a suli parkolójába.

- Bekisérjelek? - kérdezte apa.
- Nem kell de köszi, hogy elhoztál.
- Nincsmit. Vigyázz magadra és élvezd az első napodat a suliban.
- Okés.😊

Ezután megöleltem és kiszálltam az autóból. Apa megvárta míg bemegyek a suliba és csak azután hajtott el.
Első feladatom az, hogy megkeressem a dilit. Csak merre van a dili irodája??? Elkezdtem nézelődni hátha valami szimpatikus ember elirányitana az irodához. Hosszas nézelődés után megláttam Laurenéket. Elöször azt hittem csak képzelődök de aztán odament Dinah és Ally is Mani Loloval jött.

Legszivesebben a nyakukba ugrottam volna de ebből tulajdonképpen annyi lett, hogy odasétáltam hatalmas mosollyal az arcomon.

- Sziasztok megtudnátok mondani merre van a dili irodája? - kérdeztem még mindig mosolyogva.
Erre mind a 4 lány hátra fordult.

- MILA!!!!!! - üvötötték egyszerre és a nyakamba ugrottak aminek az lett a vége, hogy a földön találtam meg a helyem.
Miután eleresztettek felhúztak a földről.

- Camz ha szeretnéd elkisérhetlek az irodáig. - mondta Lolo
- Nagyon köszi Lolo! - mondtam és újra megöleltem éreztem a tipikus Lauren illatot rajta amit imádok❤.
- Laur mi megvárunk a teremben. - mondta Ally.
- Okés lányok ott találkozunk. - mondta Lauren.

#Lauren

Mikor beérkeztem a suliba kicsit szomorú voltam ugyanis 1 a 10-hez való esélye van annak, hogy Camz ebbe a suliba járjon ahova én.

- Laur miért vagy így letörve?? - kérdezte Mani.
- Semmi Mani nem fontos.
- Lauren Jauregui! Kiskorod óta barátok vagyunk sőt legjobb barátok ne mond azt, hogy semmi mert tudom mikor hazudsz! Szóval ki vele!
- Tudod néha olyan mint ha a nővérem lennél😅.
- Nekem meg mintha a hugom lennél. De ne tereld a témát!
- Az a probléma, hogy kb. 1% esély van annak, hogy Camila ebbe a suliba járjon ezért vagyok szomorú.
- Te szegény! Na de mikor akarod elárulni neki, hogy beleestél??
- Mi te erről honnan tudsz???
- Mint mondtam legjobb barátnők vagyunk meg ha kicsit is odafigyelünk rátok eléggé nyilvánvaló lesz az egész. Ráadásul Dinah nagyon shippel titeket.
- DE ENNYIRE NYILVÁNVALÓ???
- Igen Laur ennyire.
- Oh... basszus.
- De ahogy észrevettem te is bejössz Milának.
- Mi dehogy?!
- Dede ha nekem nem hiszel higgy a saját szemednek.
- Hiszek neked de én az a helyzet nem látnám, hogy értem olvadozik vagy mi?!





Mi kis titkunk Where stories live. Discover now