1. Bölüm - Doğal Dominant

31.3K 1.3K 811
                                    


PS : Öncelikle hikayenin kapağını bizler için hazırlayan portgass_ace'e teşekkür ediyorum. Photoshopumun çöktüğü bir zamanda imdadıma yetişti. :) Ben sadece unuttuğu darkangel ibaresini ekledim o kadar. Ayrıca hazırladığım traileri de hem yukarıya hem de hikayenin başına ekliyorum ama bu ilk bölümden sonra sadece yukarıdaki medya kısmında yer alacak. Umarım beğenirsiniz.^^




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


General Ahn Beom Seok elindeki dosyayı kapatırken şaşkınlığını gizlemekte zorlanıyordu. Karşısında oturan Albay Han Dae Jung ise generalin tepkisinden memnundu. Uzun süren araştırmaları sonunda netice vermişti. " İlginç... Albay Kim'i tanırdım ve oğlundan bahsedildiğini de duymuştum ama bu... Alfanın tepkisinden emin miyiz? Geçici bir şey olmasın? " Albay başını olumsuz anlamda salladı. " Hayır efendim. Geçici değildi. Olaydan sonra Teğmen Kim ne zaman emir verse alfa itiraz etmeden yerine getirmeye başladı. " General dosyadaki resimde bile oldukça etkileyici görünen mavi gözleri düşündü. " Doğal dominant ha? Hiç böyle bir şey duymamıştım. Bunun gerçek alfa üzerinde de etkili olacağından emin miyiz peki? " Albay içini çekti.


" Ne yazık ki değiliz ve büyük ihtimalle de etkili olmayacaktır. Ama gerçek alfayı biraz olsun bizimle işbirliği yapmaya ikna ederse bunu bile başarı olarak kabul etmeye hazırız efendim. "


General albayın neden bahsettiğini çok iyi biliyordu. Kurt adamların varlığının ortaya çıkmasından sonra insanlık önce dehşete düşmüş ardından onları nasıl işbirliğine ikna edeceğini çözmeye çalışmıştı. Silahlar kurt adamlar üzerinde de etkiliydi ama bu yaratıklar çok güçlü, çevik ve alt edilmesi zordu. İnsanoğlu kısa sürede kendisi için hayırlı olanın onlarla anlaşmak olduğunu çözmüştü çünkü şimdiye dek gizli bir şekilde yaşamış milyonlarca kurt adamı bir anda yok edebilecek güce hiçbir ülke sahip değildi. Sonunda kurt adamlar ile varılan anlaşmalara göre onlara gerek gördüklerinde kullanabilecekleri doğal alanlar ve kimlikleri deşifre olmuş olsa bile okul ve iş hayatlarına normal bir şekilde devam edebilecekleri garantisi verilmiş, bunun karşılığında da üstün güçlere ve yeteneklere sahip kurt adamlardan oluşan özel birliklerin yaşadıkları ülkelere hizmet etmelerine karar verilmişti. Her ülkenin kendisine özel kurt adam birliği bulunuyordu ama dünya üzerinde sadece bir tane gerçek alfa vardı. O da Güney Kore topraklarında yaşıyordu.


Gerçek alfa nadiren dünyaya gelen özel bir türdü. Kurt adamlardan zorlukla aldıkları bilgilere göre belki de iki yüz yılda bir gerçek alfa dünyaya geliyordu. Gerçek alfa dünya üzerindeki bütün kurtlara hükmedebilecek iradeye sahip bir kurt adamdı. Güney Kore ilk önce gerçek alfanın kendi vatandaşı olduğunu öğrenince çok sevinmişti ama bu sevinç kısa sürmüştü. Çünkü gerçek alfanın denetim altına alınamayan, kontrol edilemeyen, sadece kurt adamları önemseyen, hiçbir komutanı üstü kabul etmediği için emir dinlemeyen, ordu kadroları arasında kendine özel bir rütbe belirlemiş ve herkesten üstünmüş gibi davranan kişi demek olduğunu kısa sürede anlamışlardı. Gerçek alfayı istedikleri gibi kontrol edemiyorlardı. Eğer verdikleri emir işine gelirse yerine getiriyordu gelmiyorsa umursamıyordu bile. Kurt adamlar üzerinde araştırmalarıyla tanınan önemli araştırmacılar gerçek alfanın üzerinde dominantlık kurabilecek birini bulmalarını önermişti. Ne yazık ki böyle birini bulmak mümkün değildi çünkü gerçek alfa demek zaten iradesi en güçlü kişi demekti.

Dominant - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin