" İnsan gibi düşünüyorsun." derken hafifçe gülümsedi Namjoon. " Jeon'u hem bir kurt adam hem de bir erkek olarak düşünmelisin. Bırak sana kültürü hakkında bilgiler versin. Bunlar şu anda onun oyununun kuralları, bizim değil."
////****////
" Şimdi yerini öğrendin mi Jungkook?" diye sordu sert bir sesle. " Sen benimsin. Bir daha asla bana karşı saldırganlık gösterme."
////****////
" Seni reddetmeyeceğim Taehyung." Sonunda başını kaldırarak gözlerine baktı.
" Anlamadım, neyi reddetmeyeceksin?"
" Her şeyi. İstediğin her şeyi. " Alfa söylemeye çalıştıklarını ifade etmekte zorlanıyor gibiydi. Mavi gözlerine bakmak ve gözlerini kaçırma arasında bocalasa da gözlerine bakmaya devam etti. "Sadece isteklerimi belirtmiştim. Eğer sen evimize gidene kadar beklemek istemiyorsan... Sevişebiliriz."
////****////
" Sesimi duyan var mı? "
" Sesini çok net duyuyorum asker, sorun nedir? "
" Teğmenim ağır düşman ateşi altındayız! Acil yardım istiyoruz! Bilginiz olsun düşmanın kurt adamları var! Tekrar ediyorum, düşman kurt adamları kullanıyor! "
Bilgi kulaklıklarına geldiği anda Taehyung ve Jungkook göz göze geldi. Kurtları ilgilendiren bir mesele olduğu için ondan önce alfa çağrıya yanıt vermişti. " Anlaşıldı. Destek yolda çocuklar, dayanın. " Alfanın cümlesi biter bitmez avluyu bir karmaşa sardı. Hazırlanmak için koşturan askerlerin çoğu kurt adam birliğindendi. Taehyung askerleri silahlandırmaya giderken alfadan gelen kendine güveni sezebiliyordu. Bu arada sıcak temasın yaşandığı bölgedeki asker bilgi vermeye devam ediyordu. " Komutanım yaralılarımız var. Yola pusu kurmuşlar ve araçlarıyla yolumuzu kapatmış durumdalar. " Askerin cümlesi bittiği anda Jungkook'un kasketini ve kulaklığını çıkarıp yere fırlatmasını ve kapıya doğru koşmasını şaşkınlık içinde seyretti. Koşarken üzerindeki tişörtü de çekip çıkarmış ve bir kenara fırlatmıştı.
" Kaç tane yaralınız var? " diye sordu Taehyung. " Düşmanın sayısı veya kurt adam sürüsünün büyüklüğü konusunda bilgi verebilir misin? "
Jungkook koşmaya devam ederken birden havaya sıçradı. Taehyung gözlerinin önünde gerçekleşen şeye inanmakta zorlanıyordu. Bir saniye önce havaya sıçrayan insan vücudu bir an sonra yere kurt olarak inmişti. Devasa beyaz kurdun pençeleri yere vurduğunda kıyafetlerinin geri kalanı da parçalanmış halde etrafa saçıldı.
" Sadece tahmin edebilirim efendim. Yaklaşık on insan ve bir o kadar da kurt adam olduğunu düşünüyorum. Ama bizim yanımızda sadece üç tane kurt adam var. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dominant - Taekook
FanfictionDünya üzerinde her ülkenin kendine ait kurt adam birlikleri bulunsa da sadece bir tane Gerçek Alfa var ve o da Güney Kore ordusunda bulunuyor. Ancak bir sorun var, hiç kimse Gerçek Alfa üzerinde dominatlık kuramadığı için onu kontrol altına almayı b...