Albay Namjoon'a döndü. " Yüzbaşı Kim, senin insan birlikleri çok iyi komuta ettiğini biliyorum ama bir süreliğine kurt adam birliklerinin de komutasını almana ihtiyacım var. Kurt adamlarla ilgili bilgiye ve deneyime sahipsin. Teğmen Kim'in bir kaynak olarak sana ihtiyacı var."
" Emredersiniz efendim." diye yanıtladı Namjoon.
Taehyung konuşamayacak kadar şaşırmıştı. Aslında onun ve Jungkook'un başka yere aktarılmasını bekliyordu. " Çavuş Jeon," dedi Albay, " Yüzbaşı Wang'ın komutanınız olmasını onaylıyor musunuz?"
" Evet." diye yanıtladı Jungkook. " Teğmene yardım ediyor ve kurtları görevlerinden uzaklaştıran herhangi bir sıkıntıya neden olmuyor. Sağlam bir asker ve iyi bir memur. "
////****////
" Teğmen..." Hoseok devam edip etmeme konusunda kararsız görünüyordu ama sonunda " Eğer yaralanırsanız JK beni cezalandırır." dedi. " Yaralanmamaya çalışır mısınız?" Genç kurt adam neredeyse ona yalvarıyordu.
" Planım bu." dedi Taehyung ona güvence vermeye çalışarak. " İşaretimle." Taehyung eliyle işaret verdi ve ikisi ileri doğru atıldılar.
*******************************************
Taehyung ve Hoseok ağır ateş altında, etrafı toz duman kaplamışken ilerlemeye başladılar. Taehyung'un aracının arkasındaki cipe doğru hızla koşup arka tekerleri siper aldılar. Kurşunlara el bombaları da eklenmişti ve arada sırada kulakları sağır eden patlamalar duyuluyordu. Aracı siper almış üç asker M-16 larıyla karşılık vermeye çalışıyorlardı. Dördüncüsü ise hemen önlerinde yarasındaki kanamayı durdurmaya çalışıyordu.
" Nasılsın çavuş? "
" Şimdilik iyiyiz efendim. Yardım gelene kadar durumu idare edebiliriz. Sadece... Silah tutan elimi hissedemiyorum. "
" Endişelenme. " diyerek Taehyung genç askere güvence vermeye çalıştı. " Ne kadar yaralımız olduğunu öğrendikten sonra hepinizi buradan çıkaracağım. "
" Evet efendim! " Genç askerin yüzüne sonunda sorumlu biri yanlarına geldiği için rahatladığını belli eden bir ifade yayıldı.
Hoseok'la ön tarafa ilerleyip devrilmiş aracın önündeki kamyona baktılar. Sivil sürücü kendisine gösterildiği şekilde çelik yeleğini giymiş halde lastiklerin dibine çökmüştü, onunla birlikte seyahat eden asker ise aracın altına karın üstü uzanmış ateşe karşılık vermeye çalışıyordu. " Hey asker! " diye bağırınca aracın altındaki asker omzunun üzerinden ona baktı. " Durum değerlendirmesi yapmalı ve yaralıların bir an önce yardım almalarını sağlamalıyız. " " Sanırım size yardımcı olabilirim teğmen! " Asker sürünerek aracın arkasına doğru ilerledi, treylerin kapaklarını açabilmek için birkaç kez uğraşması gerekmişti ama sonunda arka taraftaki kapaklar açıldı. Asker bir sıçramayla kamyonun açılmış kapılarından içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dominant - Taekook
Hayran KurguDünya üzerinde her ülkenin kendine ait kurt adam birlikleri bulunsa da sadece bir tane Gerçek Alfa var ve o da Güney Kore ordusunda bulunuyor. Ancak bir sorun var, hiç kimse Gerçek Alfa üzerinde dominatlık kuramadığı için onu kontrol altına almayı b...