3. Bölüm - Boyun Eğiş

18.2K 1K 1.2K
                                    

" Sen masanın arkasında oturup onlara yapacakları görevler hakkında emirler vermiyorsun. Gece veya gündüz demeden her zaman onlara eşlik ediyorsun. Hayatlarına önem veriyorsun. Dolunay koşularında nöbet tutuyorsun, onları koruyorsun. Takımlarla birlikte hareket ediyorsun ve onlara liderlik ediyorsun. Güneşin altında saatlerce koşarlarken onları izlemek yerine onlara katılıyorsun. Tek bir kere bile yorgunluktan yakınmıyorsun. Hepsinin sularını içtiklerinden emin oluyorsun. Farkında değilsin ama farkında olduğundan çok daha fazla Alfasın. Ve inan bana sadece Jeon değil bütün sürü bunun farkında."



/////****////



" Onların önünde sana karşı kendimi tutarak senin otoritene saygımı gösteriyorum. Komuta yetkini zayıflatmamaya karar verdiğim için fikirlerini seninle tartışarak kabulleniyorum."


Taehyung bir kaşını kaldırdı. " Yani beni askerlerin önünde küçük düşürmeyecek kadar bana saygı duyuyorsun öyle mi?"


Göğsü göğsüne değecek kadar yakınındaydı. Gümüş rengi gözler mavi gözlere odaklandı.


" Sana, kendi isteğimle boyun eğecek kadar saygı duyuyorum."




****************************************************



  " Sana, kendi isteğimle boyun eğecek kadar saygı duyuyorum. "  



Taehyung'un gözleri duyduğu bu cümle sonrasında kocaman açıldılar. Boğazı birden kupkuru olmuştu. Kendi isteğiyle ona boyun mu eğecekti? Neden? Nasıl? Böyle bir şeyi hayal dahi edemezdi. Komutanlarının onu buraya gönderme nedenleri tam olarak buydu ama bu kadar çabuk başarılı olabileceğini asla düşünmemişti. Jeon'un gözleri vücudunda gezindikten sonra yeniden gözlerine döndüğünde kısılmışlardı. " Neden odaya her girişimde kokun güçleniyor? " diye mırıldandı. " Ah... Farkında değildim. " Taehyung kendi sesinin boğukluğu karşısında yutkunmak zorunda kaldı.


" Gerçekte ne olduğumu fark ettikleri zaman çoğu insanın korkusu artıyor. Sen ise neredeyse... Uyarılmış gibi kokuyorsun. "


Jeon'un dudaklarında ufak bir gülümseme belirdi. Taehyung olduğu yerde donmuştu. Bu kadar yakından Jeon'un gülümsemesi büyüleyiciydi ve oldukça korkutucu biri olmasına rağmen gülümsediğinde ifadesine enteresan bir şirinlik katılıyordu. " N-Nasıl kokuyorum? " Jeon bir adım geri attı. " Teknik olarak Taehyung gibi kokuyorsun. Artık yalnız olduğumuza göre sana bir insanın kurt adama karşı nasıl üstünlük sağlayabileceğine dair birkaç şey öğretebilirim. İster misin? " Elbette! Taehyung gerçekten de bir kurt adamın kıçını nasıl tekmeleyebileceğini öğrenmeyi çok istiyordu. Ama bu aynı zamanda ders sırasında zaten dayanmakta zorlandığı seksi kurt adama yakınlaşmasını da gerektirecekti. " Tabii ki. " Jeon'un korktuğunu düşünmesini istemiyordu. Duruşunu düzelterek sopasını sıkıca kavradı.

Dominant - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin