" Kurt formundayken daha hızlı iyileştiğinizi sanıyordum."
" Öyleyiz. Ama bu kadar yaralanmış bir haldeyken dönüşürse bu şekilde iyileşir ve kalıcı deforme oluşur."
/////*****/////
" Demek alfanın hayati değerlerinin birden yükselmesinin nedeni buydu. İkiniz sadece aranızda var olan bir geri dönüşüm kutusu kurmuşsunuz."
" Ne yapmışız?"
Doktor yanına diz çöktü. " Senin acısını aldığın gibi aynı şekilde alfa da seni hissediyor, acı içinde olmanın getirdiği stresini ve acını kendine almaya çalışıyor. Yaptığınız tek şey acıyı birbirinize gönderip durmak. Acıyı değiş tokuş yapıp duruyorsunuz."
/////*****/////
Jungkook iki kolunu da bedeninin etrafına sararak yüzünü şakağına bastırdı. " Artık çok güzel kokuyorsun." diye içini çekti Taehyung.
" Sen her zaman güzel kokuyorsun." diye mırıldandı Jungkook.
Birkaç dakika sonra ikisi de uyumuştu.
********************************************
Taehyung geminin güvertesinde kurt adamların değişebileceği özel bir alanın olduğunu duyunca pek şaşırmamıştı. Kordonlarla çevirili bir alandı, böylece diğer denizcilerin işlerine de engel olmuyorlardı. Doktor sonunda Jungkook'a değişmesi için izin vermişti ama sonuçtan kimse emin değildi. Gerçek Alfa'nın diğerlerinden daha iyi ve hızlı iyileşmesi olasıydı. Onu güverteye taşırlarken alfa sabırsızlanarak sedyesine uzanmıştı. Değiştiğinde kurdu da yaralı olacağı ve yürümekte zorlanacağı için onu kordonlarla çevrili alana götüreceklerdi. Doktor Matsuno " Unutmayın Teğmen, bir kere dönüştükten sonra sabit bir şekilde yatması önemli. Onu gözlemlemeniz iyi olur. " Taehyung başıyla onaylarken hemşireler Jungkook'un kıyafetlerini çıkarmasına yardımcı oldular. Hemşireler geri çekildiğinde Taehyung alfanın başucuna diz çökerek gözlerini kapadı ve ona değiştikten sonra sabit kalmasını tekrar tekrar hatırlatan düşünceler göndermeye başladı.
Elinin altındaki ten yumuşak bir kürke dönüşünceye kadar buna devam etti. Gözlerini açtığında devasa beyaz kurt elinin altındaydı. Taehyung eliyle alfanın başındaki ve boynundaki yumuşak beyaz kürkünü okşadı. Kafasının içinde alfanın sakin ve kendinde olduğunu, kalkıp koşabileceğinin söylenmesini sabırla beklediğini hissedebiliyordu. Gemi personeli kurdun büyüklüğü karşısında dehşete düşmüş görünüyordu. Hemşirelerin gözleri ve ağızları kocaman açılmıştı. Doktor sessizce " Vooov..." dedi. " Sanırım bu halde olması mantıklı. İnsan formundayken bile büyük bir adam, kurt formunda da büyük olması beklenirdi. Ayrıca o Gerçek Alfa. En büyük ve güçlü kurt. " Taehyung hafifçe gülümserken doktor elindeki aletlerle yaraların etrafındaki tüyleri tıraş etmeye başladı. Tamamen temizlediğinde yaralarını dikkatle inceledi. Sonuçtan memnun görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dominant - Taekook
أدب الهواةDünya üzerinde her ülkenin kendine ait kurt adam birlikleri bulunsa da sadece bir tane Gerçek Alfa var ve o da Güney Kore ordusunda bulunuyor. Ancak bir sorun var, hiç kimse Gerçek Alfa üzerinde dominatlık kuramadığı için onu kontrol altına almayı b...