" Benim için endişelenme Jungkook. Yaralanmana neden olabilecek bir dikkat dağıtıcı olmak istemiyorum."
" Seçme şansım yok." Jungkook'un dudaklarının kenarına bir gülümseme ilişti. Taehyung'un karnına sıcak bir şeyler akmış gibi olmuştu. " Artık işler böyle."
/////*****/////
" İki yöne de aynı şekilde mi işliyor? Yani sen de birine dokunduğunda karşılığında bir şeyler alabiliyor musun?"
Jungkook'un gülümsemesi fazlasıyla şefkatli görünüyordu. " Evet Taehyung. İki yönlü çalışıyor. Ama herhangi birine dokunduğumda değil, sadece sana dokunduğumda."
/////****////
" Gerçek Alfa kurt formundayken sürüyü çağırdı Taehyung. Onları değişmeye mecbur etti. Hiçbirinin itiraz etmeye veya yapamayacaklarını söyleme şansı yoktu. Sadece yapmak zorundaydılar."
" Kahretsin..." Taehyung biraz hayal kırıklığına uğramıştı.
" Sadece gelecekte senin her tehlikede olduğunu düşündüğü zaman bunu yapmasına izin verme yeter."
" Ne demek istiyorsun Joon?"
" Sen onun dominantısın artık. Gerçek Alfa'nın Alfasısın. Seni korumak için her şeyi yapar."
******************************************
Taehyung'un şoku patlamaların yarattığı ateşin gölgesinde kalmıştı. Jungkook sürüsünü zorla savaşa sokmuştu çünkü onun tehlikede olduğunu düşünüyordu öyle mi? Silah atışları azalmış gibiydi. Namjoon başını kaldırıp bakmaya cesaret ettiğinde onu haklamaya çalışan kimse olmadı. Taehyung dikkat kesilerek dinlediğinde devam eden savaşın artık kendi alanlarında olmadığının farkına varmıştı. Farklı bir savaşın sesi duyuluyordu artık. Ormanın içinden çığlıklar yükseliyordu. İnsan çığlıkları... Çığlıklara karışan hırlama ve uluma seslerini dinlerken titremeden edemedi. Görmese bile oldukça kanlı ve şiddet dolu olduğunu tahmin etmek zor değildi.
Saldırının sona erdiği artık açıktı. Kurtların agresif sesleri çığlıkların susmasıyla birlikte kesildi. Kurtların da susmasıyla birlikte sanki gece daha da soğumuştu. Ama birden keskin bir viyaklama ve ardından inleme duyuldu. Namjoon hafifçe güldü. " Sanırım Jeon kurtlardan birini disipline etti. " Ormanda yankılanan güçlü, uzun uluma Taehyung'un kollarındaki tüylerin diken diken olmasına neden oldu. İlk ulumayı zafer çığlıkları atan diğer ulumalar takip etti. Ardından yavaş yavaş kurtlar kamp alanına geri dönmeye başladılar. Bazen birbirleriyle boğuşarak bazen heyecanlı silkelenmelerde ilerlediler. Küçük grup meydanda buluştuğunda yüzlerini birbirlerine sürtmeye, yaralarını yalamaya başladılar. " Sadece bir öneri Taehyung ama bence Jeon'un kıyafetlerini ona götürebilirsin. " diye önerdi Namjoon. " Sanırım statüsünden dolayı sürü üyelerinin teselli hareketlerine katılacak bir tip değil. " Taehyung o zaman fark etti ki kurtlar birbirlerinin yüzlerini yalarken sadece sevgi gösterisinde bulunmuyorlar birbirlerini temizliyorlardı da. Savaştan sonra üzerlerinde kalan kanları temizliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dominant - Taekook
FanficDünya üzerinde her ülkenin kendine ait kurt adam birlikleri bulunsa da sadece bir tane Gerçek Alfa var ve o da Güney Kore ordusunda bulunuyor. Ancak bir sorun var, hiç kimse Gerçek Alfa üzerinde dominatlık kuramadığı için onu kontrol altına almayı b...