" Sen benim dominantımsın." diye fısıldadı Jungkook saçlarına doğru. " Eğer üzerimde hak iddia etmeye çalışmasaydın, bu kez ben kızgın olurdum."
////****////
" Gururla sergilediğimi söyleyebilirim. Bu bizim için onur nişanı gibi bir şey Taehyung. Ve nereden geldiğiyle ilgili hiçbir soru gelmedi, gelemez de. Dominantım beni işaretledi o kadar."
////****////
" Kurt formumuza döndüğümüzde insan formumuzdan daha hızlı iyileşiyoruz. Ayrıca acıyı da daha az hissediyoruz."
////****////
" Gitme Taehyung." diye yalvardı. Gözlerini birkaç saniye daha açık tutmak için mücadele ediyor gibiydi. " Sadece bugün... Beni bırakma."
" Hiçbir yere gitmiyorum." dedi Taehyung rahatlatıcı bir ses tonuyla. " Bugün burada uyuyacağım." Elini alfanın saçlarının üzerinde gezdirerek yatması için teşvik etti. " Vücutlarımızı temizledikten sonra burada uyuyacağım."
Taehyung uykuya dalmadan önce sarılma ihtiyacı duyanın ve bu konuda gerginlik hissedenin kendisi mi yoksa Jungkook mu olduğunu düşünüyordu.
************************************
Taehyung uyandığında her zamanki yatağında olmadığını anında anladı çünkü yalnız değildi. Battaniyeler ılıktı, her yeri Jungkook'un kokusu sarmıştı ve içini huzurla dolduruyordu. Sıcaktı, gevşemiş ve rahatlamış haldeydi. Hafifçe hareket ettiğinde Jungkook'un yüzünün omzuyla boynunun birleştiği noktada olduğunu fark etti. Nefesleri düzenli bir şekilde yumuşakça tenine çarpıyorlardı. Battaniyelerin altından alfayı uyandırmamaya çalışarak dikkatle kayıp çıktı. Alfanın öğleden sonraya kadar uyuyacağını biliyordu. Kalktığı anda Jungkook yattığı yerde huzursuzca kıpırdandı. Taehyung yastığını alarak alfaya yakın bir yere koyduğu anda alfa bir koluyla yastığa sarılıp yüzünü kumaşlara gömdü ve derin bir nefes aldı, ardından yeniden uykusuna devam etti.
Taehyung gülümseyerek kıyafetlerini topladı ve çabucak giyindi. İlk önce müfrezesini kontrol etmeli, ardından yüzbaşı Wang'a gidip emirlerini almalıydı. Kapının önüne geldiğinde derin bir nefes aldı. Dışarıda kiminle karşılaşırsa karşılaşsın başını dik tutup göz temasından kaçınmamalıydı. Sabaha karşı verdikleri showdan sonra artık herkes aralarında bir şeyler olduğunu biliyordu. Namjoon'un bunların normal sürü davranışları olduğuna dair sözlerini hatırladı. Utanılacak bir şey yoktu. Kapıdan çıkar çıkmaz insan askerlerden biriyle karşılaştı. Onbaşı Taehyung'un bakışlarını karşılamış ama başını saygı gösterircesine eğmişti. Ardından binanın çıkışına doğru giderken bir kurt adam askerle karşılaştı. Kurt adam onu görür görmez yolundan çekilip sırtını duvara doğru vermiş, başını eğmiş ama bakışlarını karşılamıştı. Bunlar hiç de Taehyung'un beklediği davranışlar değildi.
Kurt adam " Günaydın efendim, alfamız uyuyor mu? " diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dominant - Taekook
ФанфикDünya üzerinde her ülkenin kendine ait kurt adam birlikleri bulunsa da sadece bir tane Gerçek Alfa var ve o da Güney Kore ordusunda bulunuyor. Ancak bir sorun var, hiç kimse Gerçek Alfa üzerinde dominatlık kuramadığı için onu kontrol altına almayı b...