ONE

1.8K 86 8
                                    

Škola. Prisaham že toto miesto ma raz privedie do hrobu. Len znudene sedieť a čumeť na tabulu plnú rovníc, príkladov a vzorcov. Áno. Práve máme matematiku a mňa tu ide poraziť. Najradšej by som bol doma a tancoval na pesničky od Cypheru. Alebo ešte lepšie. Tancoval na pesničky od Agusta D. Toho najtalentovanejšieho, najúžasnejšieho a najkrajšieho chlapca na svete. Ano správne. Som gay... Ak máte problém tak príďte do Seoulu mi to povedať do očí. Zaručujem, že späť sa vrátite s monoklom a bez zubov.

Nechápem čo majú ľudia proti gayom. Aj my sme ľudia, len inak orientovaný.
No, nebudem sa zbytočne rozčuľovať.
Pri pomyslení na Yoongiho sa proste musím usmi...... ,, Park! Okamžite k tabuli. Som si istá že nám to veľmi rád vysvetlíte, keď celú hodinu nedávate pozor" zaškriekala ta babizňa. Neochotne som sa postavil a chcel ísť ale zachránilo ma zvonenie. Spokojne som s usmial a začal si baliť veci. Pomaly som šiel z triedy.,, Jimin, čakaj má! '' zakričal za mnou Jungkook a dobehol. ,,Čo potrebuješ" spýtal som sa s úsmevom a spolu sme šli zo školy ,, Cez víkend nás Jin pozval k nemu. Ideš? '' spýtal sa Kook ,, Jasne že ano" povedal som s úsmevom.

Doma som sa spokojene zvalil na postel. Je pravda že som chcel ísť tancovať, no zmohla má mierna únava. Bol Jún. Posledný týždeň čo sme sa učili. Hrdo prehlasujem, že tentokrát nebude ani jedna štvorka.

Pomaly som zaspaval ale vyrušilo ma zavybrovanie mobilu... Kto ma teraz kurva otravuje?!

'*-----------------------------*'

Suga:
Ahoj ;)

Welcome peoples. Nudím sa tak píšem new story :*
Enjoy ♡

MentolSuga

Will You Love Me? /Yoonmin Where stories live. Discover now