FOURTEEN

995 58 2
                                    

Ubehlo už dva a pol mesiaca od ich odchodu a nebol by deň, kedy by sme s Yoongim nepísali. Dnes som mal osláviť svoje 24 narodeniny, ale nechcel som moc oslavovať. Chcel som ich stráviť volaním s Yoongim. Avšak..... Celý deň nie je aktívny. Neodpisuje a nezdvíha. Nechápal som čo sa stalo..... Možno má dajakú prácu s chalanmi alebo si vyšli niekam..... Ale je 12:35 a o takomto čase sa on vála v posteli a odmieta vyliezť.

,,Tae? Čo tu robíš " spýtal som sa prekvapene. Taeho som tu naozaj nečakal. Mal byť s nimi na turné ,,...Znamená to, že ste prišli skôr?" spýtal som s malou dušičkou ,,Tvoje narodeniny si nenecháme ujsť. Obleč sa a makaj dole. Jin, Kookie, Joon a Hobi nás už čakajú" usmial sa ,, A....čo Yoongi" opatrne som sa spýtal ,, Yoongi.... Nemohol prísť. Musel zostať v Berlíne " povedal Tae a pohladil ma po vlasoch. Bol som smutný ale nechcel som kaziť náladu, keď už kvôli mne prišli. Preto som len prikývol a šiel sa rýchlo prezliecť.

Len čo sme vyšli z bytovky sa na mňa vrhol Hobi, ktorý ma mačkal v objatí ,,Všetko najlepšie, Jiminie" zamrmlal s úsmevom ,,Ďakujem " usmial som sa a pustil ho,, Všetko Najlepšie, Min" usmial sa Joon a tiež ma zmačkol v objatí ,,Joooj poď sem dieťa moje. Darček od nás dostaneš až o chvíľku" usmial sa Jin ,,A teraz ideme tam. Jungkook tam už je" dodal Jin a už ma ťahal do auta.

,, Sme tu" povedal Joon a vystúpil. ,,Veď ale.... Toto je miesto kde som bol s Yoongim" povedal som a obzeral sa. Na to, že bola už pomaly jeseň tak to tu bolo stále zelené.

Avšak tentokrát na zemi bola prestreta deka s jedlom a pitím

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Avšak tentokrát na zemi bola prestreta deka s jedlom a pitím. ,,Všetko najlepšie, Krpec" postrapatil mi vlasi Jungkook a usmial sa. ,,Kto ti tu je krpec" zamrmlal som urazene. Ako to, že som ho nepočul prísť ,, Nedrdli a poď. Som už dosť hladný" povedal Jin a oboch nás ťahal k deke. Všetci sme si posadali do kruhu a začali jesť. Smiali sme sa a hovorili si šťastné príhody. Avšak mi tu chýbal Yoongi. Sledoval som messenger, ktorý zobrazoval, že Yoongi bol aktívny pred 5 minutami. Na poslednej správe bolo len zobrazené a nič ďalšie.

,, Jimiiiin. Vnímaj. Máme ešte jedno prekvapenie" z tranzu ma vytrhol Taeho hlas. Až teraz som si všimol, že tu už Joon s Hobim nesedia. ,,Pozri" usmial sa Jungkook a ukázal na troch ludi v tme. Zapálené sviečky osvetlili Joonovu a Hobiho tvár. Obaja sa usmievali ,,Všetko najlepšie, Jimin-ssi" usmiali sa obaja s malou tortou v ruke ,,A aby sa nepovedalo, že naša Fiona nedostala nič poriadne tak tu máš aj svojho Shreka" zasmial sa Jin ťahajúc za sebou tretiu osobu. Keď sa dostali obaja do bodu kde na nich svietilo menšie svetlo tak som mohol vidieť Yoongiho usmievajúcu sa tvár ,,Hyuuung" zamrmlal som šťastne a skočil naň ,,Snáď sisi nemyslel, že som zabudol" zamrmlal s úsmevom a hladil ma po vlasoch ,,Ďakujem " usmial som sa ,,Dobree. Dosť týchto sladkých scien. Ideme sa zabávať" zamrmlal Hoseok nadšene. Všetci sme sa zasmiali nad jeho správaním a začali jesť.

Nemal som v pláne oslavovať ale teraz som za to rád. Yoongi bol ten najkrajší darček aký som mohol mať. Samozrejme aj oslava s najbližšími. Lepšie to ani byť nemohlo...

 Lepšie to ani byť nemohlo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Všetko najlepšie Minnie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Všetko najlepšie Minnie. Meškám pár minút ale skôr sa mi nedalo to napísať. Ale aj tak ti prajem všetko najlepšie, baby🖤🖤🖤

MentolSuga

Will You Love Me? /Yoonmin Where stories live. Discover now