Prekvapene som sa otočil na čiernovlasého chalana s nožom v ruke a úšklebkom na tvári.
,,Kihyun?" vydal som zo seba prekvapene a vydesene ho sledoval, ako sa približuje.
,,Oh, takže sa nemusím predstavovať. Výborne" zamrmlal a zastal tesne predo mnou.
,,A-Ako si sa sem dostal?" spýtal som sa a nervózne prehltol.
,,Vyliezť oknu nie je až tak ťažké" povedal úšklebkol a nôž mi priložil ku krku
,,Na tvojom mieste začnem spolupracovať a nepokúšam sa o nič inak sa kúpeľňa sfarbí do karmínovo červenej" zašepkal mi do ucha a odtiahol sa...Nebudem klamať...Naozaj som sa bál. Stačí jeden zlý pohyb a zabije ma.
,,Č-Čo chceš" spýtal som sa a otvoril dvere.
,,Dobre vieš, čo chcem. Teraz sklapni a choď k vchodovým dverám" nemal som na výber. Urobil čo chcel. Pomaly som sa rozišiel na chodbu. Opatrne som došlapoval bosými nohami na studenú podlahu a šiel ku dverám.
,,Jimin, už si konečne vyliez.." Jin sa zastavil v pohybe a vystrašene ma sledoval.
,,Oh....A to som chcel vyliezť bez problémov. No nevadí" mrmlal som popod nos.
,,PUSŤ HO!" zakričal naň a chcel ísť bližšie ale skôr než sa pohol ho Kihyun zastavil.
,,Pohni sa a podrežem mu hrdlo" varoval ho. Čepeľ noža sa jemne zaryla do môjho krku a preťala tenkú kožu. Maličký pramienok krvi mi stiekol po krku a ja som potichu sykol.
,,Prečo kričíš" ozval sa Joon a spolu s Taem vošli do chodby. Hneď na nás pozreli, sa im na tvári usadil vydesený výraz. Avšak na Joonovej tvári bol vidieť hnev zmiešaný so strachom.
,,Tebe stále nestačilo?" ozval sa Joon naštvane .
,,Vieš dobre, čo chcem. A je mi jedno ako to dostanem" nemusel som sa naň ani pozrieť, aby som vedel, že sa usmieva.
,,Si psychopat" zamrmlal Tae
,,No...Každý je nejaký...Keď už sa u takto kopíte...Prečo nezavolať aj moju mačičku. Hej, ty. Zavolaj ho...Skús zavolať políciu a trpaslík to tu zafarbí do červena" ukázal na Jina a spokojne sa usmial.
Som masochistka ak som si objednala Banana Fish mangu? :')
MentolSuga
YOU ARE READING
Will You Love Me? /Yoonmin
FanfictionPark Jimin. Obyčajný stredoškolák ktorý miluje tanec a spev. Zbožňuje skupinu Cypher. Jeho inšpiráciou je Min Yoongi. Známy rapper pod menom Agust D. Miluje ho viac než kohokolvek iného a tu lásku vkladá do tanca. Avšak jedného dňa mu napíše osoba p...