TWENTY NINE

629 45 4
                                    


Hodnú chvíľu sme čakali. Zrazu sa ozval dupot a následne sa objavil Jin spolu s Yoongim. 

,,Kihyun...Pusť ho" zamrmlal a so strachom v očiach nás sledoval.

,,Huh? nebodaj ti na ňom záleží" povedal s menším hnevom

,,Kihyun..Nemusíš toto robiť" ignoroval jeho poslednú otázku.

,,Hmm. Ale ja to musím robiť. Ako inak si ťa mám poistiť?" spýtal sa s úšklebkom 

,,On ale za nič nemôže...Pôjdem s tebou..len ho pusť"

,,NIE! To nestačí. Odídeš so mnou, opustíš Cypher a nikdy sa s nimi neuvidíš...Rozhodni sa rýchlo" zamrmlal. Zarazene som pozrel na Yoongiho.

,,Yoongi to nerob" zamrmlal Hobi a sledoval ho. 

,,Nestojí ti to za to" ozval som sa ja so slzami v očiach.

,,Fajn. Ak je to to čo chceš" odpovedal jednoducho. Kihyun sa spokojne zasmial.

,,Výborne. Tak sa obuj a ideme" povedal so spokojným úsmevom.a zhodil ma na zem. ostatný ku mne hneď pribehli a stiahli k sebe, ďalej od neho. Slzy si našli cestu von a po chvilke som sa naplno rozplakal. Kihyun odstúpil a čakal kým sa Yoongi obuje. On na nás ospravedlňujúco pozrel a chcel ísť, ale ja som sa vyškriabal na nohy a objal ho.

,,N-Nerob to kvôli mne. N-Nestojí t-ti to za to" plakal som mu do chrbta.

,,Pusť ho" zavrčal Kihyun, ale ja som ho úplne odignoroval.

,,Jimin...Šlo o tvoj život. To je dôležitejšie než čokoľvek iné" zamrmlal a otočil sa ku mne.

,,Ale teraz ide o ten tvoj. Nechoď" zaprosil som

,,Jimin..."

,,Máš smolu, krpec. On patrí mne" zavrčal a ťahal ho preč.

,,V jednom máš pravdu...Patrím ti...Ale môj život,srdce..a všetko ostatné vlastní Jimin"

a všetko ostatné vlastní Jimin"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MentolSuga


Will You Love Me? /Yoonmin Where stories live. Discover now