FIVETEEN

1K 56 3
                                    

Cely ten večer bol úžasný. Boli to ten najlepší večer aký som zažil. Namjoon a Yoongi ako jediný poriadne nepili a tak nás boli schopný všetkých odviesť domov. Joon si vzal Jina, Taeho a Kooka. Yoongi mňa a Hoseoka a keďže som býval najbližšie, tak sme skončili u mňa. Hoseok sa hneď rozvalil na gauči a spal ako zabitý. Mne sa ale bohvie ako nechcelo ísť po tých schodoch a tak som sa jednoducho zvalil na zem.

,,Jimin, nemôžeš tu zostať ležať. Poď do postele " snažil sa ma postaviť Yoongi ale ja som stále protestoval ,,Mne sa nechceee. Chcem ležať tuuu" zamrmlal som pripito a ďalej sa odmietal postaviť ,,Nah, no taak. Musíš si ísť ľahnúť " povedal a nejak ma vytiahol na nohy. ,,A čo za to Diminie dostane?" spýtal som sa a odul spodnú peru ,,A čo by si Diminie prial? " spýtal sa s úsmevom a snažil sa ma pridržiavať ,,Aby Oppa spinkal s Diminiem v postieľke" usmial som sa spokojne. Chvíľu ma prekvapene sledoval no potom prikývol. Hneď na to ma začala ťahať hore po schodoch a ja som sa snažil nezakopnuť. Hlava sai mierne motala. Hneď ako sme došli do izby, som sa spokojne zvalil do postele ,,Ukaž. Aspoň gate ti dám dole" povedala a stiahol ich zo mňa aj s ponožkami. Po mne si ich dal tiež dole a zvalil sa na druhú polovicu postele. To som samozrejme využil a pritulil sa k nemu. Spokojne som sa usmial ,,Diminie je rád, že je tu Oppa s ním, pretože Diminie ma Oppa veľmi rád " zamrlal som s úsmevom ,,Aj Oppa má rád Diminieho" ozval sa potichu ale to už som sa prepadal do ríše snov.

MentolSuga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MentolSuga

Will You Love Me? /Yoonmin Where stories live. Discover now