TWENTY FIVE

733 44 18
                                    

,,Takže...aby som to nepredlžoval. Práve som mal telefonát s Namjoonom...."

,,Tak povieš to už?!" zavrčal som a prepaloval ho pohľadom. Všetci traja na mňa zarazene pozerali.

,,Kľud, neboj sa. Nie je to nič zlé. Namjoon, Yoongi a Hoseok sa vracajú...Už budúci týždeň. Kihyun o tom nevie....A snáď ani nebude" poslednú vetu si skôr zamrmlal pre seba, no aj tak sme to počuli. Tae aj s Kookom sa tešili, no ja som si skôr robil starosti o Yoongiho. Čo ak ho nájde? Môže mu ublížiť....A nie len jemu ale aj ostatným.

,,Jimin, ty nie si rád?" ozval sa Tae a drcol do mňa.

,,Ale som...Len sa bojím" zamrmlal som. Jin si ku mne prisadol a objal ma

,,Všetko bude v poriadku. Ak sa objaví v Seoule, tak ho okamžite nahlásime. Veď toto je na psychinu" snažil sa ma upokojiť. Trochu sa mu to aj darilo.

,,Neboj. Určite je teraz všetko v poriadku a pomaly sa chystajú na cestu späť" ubezpečil ma Kook a pohladil ma po chrbte. Možno som len paranoidný a naozaj je všetko v poriadku.

-

,,Mňa sa nezbavíš. Kamkoľvek pôjdeš, tam si ťa nájdem. Kohokoľvek si nájdeš, toho ti vezmem. A ak sa vrátiš k tomu malému potkanovi.....Pred tvojími vlastnými očami mu vystrelím mozog z hlavy" čiernovlások sa po posledných slovách nepríčetne zasmial do mobilu a následne zrušil hovor. Už dávno mal zbalené kufre do Seoulu. Stačilo mu len počkať na lietadlo.


Ospravedlňujem sa, že píšem až teraz. Prepadla ma nádcha a nepríjemné bolesti hlavy....Ano...proste v lete chytím nádchu...tiež nechápem xd. Každopádne...Spomínate na ten sľúbený preklad? Chýba mi už len 9 kapitol do konca...Prečítania. Hneď potom sa do toho pustím. Naozaj dúfam, že sa vám to bude páčiť, pretože ja som uplne in love. zatial vám sem hodím lil ukážku z description :3 (skopírujem ju a dám sem....je troooošku dlhšia ><)

Ako veľký majster, ktorý objavil démonickú sektu, sa Wei Wuxian potuloval svetom, nenávidený miliónmi ľudí pre chaos, ktorý spôsobil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ako veľký majster, ktorý objavil démonickú sektu, sa Wei Wuxian potuloval svetom, nenávidený miliónmi ľudí pre chaos, ktorý spôsobil. Na konci bol zaradený jeho najmilším Shidi a zabitý mocnými clanmi, ktoré sa spojili a premohli ho. Reinkarnoval sa do tela blázna, ktorého opustil jeho clan a neskôr  je nedobrovoľne odvedený slávnym kultivátorom Lan Wangjim, jeho úhlavným nepriateľom. Toto značí začiatok napínavej, ale veselej cesty, ktorá je plná útočných monštier, riešení záhad a vychovania dieťaťa. Od tichého flirtovania počas cesty si Wei Wuxian pomaly uvedomí, že Lan Wangji pod jeho zdánlivo zdvorilou a bezcitnou tvárou, drží viac citov pre Wei Wuxiana, než si dokázal predstaviť.

Ospravedlňujem sa ak to znie divne. Vyskytujú sa tam aj slová, ktoré  je ťažké preložiť a taktiež budem ponechávať  niektoré oslovenia. Taktiež...berte ohľad prosím aj na to, že je to môj úplne prvý preklad. Ďakujem <3

MentolSuga

Will You Love Me? /Yoonmin Where stories live. Discover now