Čiernovlások odhodil kyticu zvädnutých ruží a nahradil ju čerstvou. Zapálil sviečky a pri pohľade na fotku bruneta, ktorá bola opretá o náhrobný kameň sa mu spustili slzy. Ubehol už rok od tej udalosti a on sa cez to stále nepreniesol. Každý deň stál na rovnakom mieste a plakal. Pravidelne menil kvety a o hrob sa ukážkovo staral.
,,Je mi to tak ľúto" zamrmlal a vzlykol. Nevedel sa cez to preniesť...a ani nechcel. Miloval ho a nenávidel sa za to, že mu to nepovedal skôr, že neudal Kihyuna skôr. Ak by to urobil..hnedovlások by pravdepodobne ešte žil.
,,Yoongi...Zasa si tu?" dvaja chlapci sa zastavili tesne za čiernovláskom a sledovali ho ľútostným pohľadom.
,,Kde inde? Keď on nemôže byť pri mne, tak budem ja pri ňom" odpovedal so smútkom v hlase s pohľadom uprený na hrob.
,,Yoongi....Jimin by nebol nadšený ak by ťa takto videl" povzdychol si Jin a podišiel k nemu.
,,Chcel by, aby si bol šťastný" pridal sa k nemu Namjoon.
,,Ak by nebolo mňa...Ešte stále by žil" vzlykol chlapec a rukávom kabátu si utieral slzy.
,,To nehovor. Nikto nevedel, že má so sebou zbraň. Nemohol si tomu zabrániť...Nikto z nás" obaja chlapci ho uväznili v pevnom objatí a čiernovlások len plakal.
-
,,Minnie...Už sú to 4 roky...4 roky, čo si nás opustil. Za tú dobu sa stalo veľa vecí zmenilo. Ako Cypher sme sa rozpadli ale hudbe sa venujeme stále. Ja aj Joon sme sa stali producentmi . Hobi je prifesionálny tanečník a taktiež aj uči deti tancovať. Každý robíme to, čo nás baví. Občas aj niečo napíšeme a niekedy aj nahrám. Taktiež, Namjoon a Jin sa vzali. Adoptovali si malého chlapčeka a naplno sa mu venujú. Tae a Kook sú zasnúbený a plánujú cestu okolo sveta. A....ja s Hobim máme tiež spoločnú budúcnosť. Pomohol mi v najhorších chvíľach, keď si odišiel..A ja som sa doň zamiloval. Poznáme sa už dlho a nikdy som si nemyslel, že budeme niečo viac, ale...stalo sa. Prosím odpusť mi to. Aj napriek tomu ťa stále milujem a nikdy neprestanem" dokončil monológ a na hrob položil ďalšiu kyticu ruží. Usmial sa na fotku malého bruneta a zotrel si slzu, ktorá mu stiekla po líci.
,,Yoongi!" zakričal červenovlások a dobehol k čiernovláskovi.
,,Ahoj" pousmial sa naň a následne sa otočil k hrobu a hlboko sa uklonil ,,Ahoj Jimin"
Čiernovlások s úsmevom sledoval svojho priateľa a chytil ho za ruku. Obaja venovali úsmev chlapcovmu hrobu a vydali sa domov.
Taaak...Toto je definitívny koniec. Priznávam, že som užila písanie tejto knihy. Je to vlastne jedna z mojich prvých BTS storiek...Preto aj vyzerá tak, ako vyzerá. ALE....Dúfam, že sa vám páčila a nesklamala vás. Vážim si každú hviezdičku, každé prečítanie a akaždý koment ktorý mi dáte. Mám vás naozaj rada <3
Taktiež prajem našemu Jinovi všetko najlepšie k narodeninám <333
MentolSuga
YOU ARE READING
Will You Love Me? /Yoonmin
FanfictionPark Jimin. Obyčajný stredoškolák ktorý miluje tanec a spev. Zbožňuje skupinu Cypher. Jeho inšpiráciou je Min Yoongi. Známy rapper pod menom Agust D. Miluje ho viac než kohokolvek iného a tu lásku vkladá do tanca. Avšak jedného dňa mu napíše osoba p...