OLDUĞUM GIBI

2 1 7
                                    

Sevebilirmisin beni,olduğum gibi.                       Hicbir kurala,sınıra,beni bana hapsetmeden,değiştirmeye,benzeştirmeye, çözümlemeye çalışmadan, yargılamadan,sorgulamadan,tanımlamadan.Sevebilirmisin beni anlam veremediğin hallerim,sözlerim,tavırlarımla,yersiz hüzünlerim, suskunluklarım, kıskançlıklarımla,sebepsiz duygusallıklarım,pişmanlıklarım, özlemlerimle,kabına sığmaz coşkularım,isyanlarım,en deli çılgınlıklarımla, kırılganlığım,inatçılığım,gururum ve arzularımla,sevebilirmisin beni.Hatalarim yetersizliklerim,güçsüzlüklerim var ,aştığım, aşamadığım, aşmaya çalıştığım sıra dağlar var önümde.. Kirmaya  çalıştığım zincirlerim var ruhumda; yüreğimi daraltan, nefessiz bırakan.. dipsiz kuyularım, göstermeye çekindiğim yaralarım, derinlere attığım korkularım var,biri; var benim içimde ,kimselerin bilmediği, keşfetmeyi denemediği.. sevebilirmisin beni, hayallerim var benim; büyük, küçük, rengarenk.umutlarım var;imkanlı,imkansız.. düşlerim var; Hadsiz hesapsız,içimde bir çocuk var; saf ve alabildiğine günahsız bütün maskelerimi çıkarıp,ruhumu özgür bırakabilir miyim yanında.Sevebilirmisin beni, doğrularım ve yanlışlarımla. söylesene sevebilir misin beni olduğum gibi..

HAYALIYLE GUZELDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin