Det var en helt vanlig dag på Schillerska, teater eleverna kunde inte hålla käften, bild eleverna hade autism och Theo var som alltid extremt finklädd. Dock betydde detta inte jättemycket då minst ett tjugotal av Schillerskas elever kom klädda i sina fursuits, vilket var logiskt då nära inpå alla var furries, utom kommunisterna de var upptagna med att försöka bryta alla alkoholkulturer och andra normer och samtidigt ha grova alkoholproblem. Theo hade precis påbörjat sin lunchrast när Rasmus skrev.
"Vill du komma hit efter skolan? Jag kan hämta dig." Theo log åt inbjudan och svarade ja, glad över att känna uppskattning.
"Vad ler du åt?" Frågade Theos klasskamrat Murphy.
"Inget speciellt.."
"Är det Rasmus igen?" Murphy visste om Theos stora hemlighet, han var en cousinfucker och inte bara det utan också kär i sin kusin. Theo visste att incest var fel men han kunde inte sluta med det, det hade hållit på i ett år nu och detta hade varit det bästa året i Theos liv.
Theo nickade till svar och förklarade att han skulle hem till Rasmus efter deras sista lektion. Hans vänners konversationer fortsatte flöda över matbordet men Theo kunde bara tänka på sin stora kärlek.
Timmarna gick och Theo hade ingen motivation till skolan och efter två lektioner var timmen slagen och Rasmus stod på parkeringen utanför. När Theo kom springandes ut ur skolan var Rasmus bil det första han såg. Den gulbruna volvo v70n väntade på honom, i bilen satt Theos alldeles egna Legolas sexdocka. Rasmus bar ett par pilotsolglasögon som han petade ner för att ge Theo en blick som fick hela hans kropp att rysa av glädje.
"Hoppa in, Baby." Theo log ett litet leende och klev in i passagerarsätet där Rasmus direkt la sin hand på den andra killens lår och körde iväg ut från storstaden och mot Floda. De spenderade de 26 minuterna i mestadels bekväm tystnad och lyssnade på Rasmus älskade lugna trap musik. När kusinerna anlände till Rasmus hus satte sig Rasmus framför sin dator och spelade som vanligt League of Legends och Theo kollade på från sängen fascinerad av Rasmus tillgivenhet till spelet. Theo kunde kolla på Rasmus rörelser i timmar utan att bli uttråkad kärleken han kände till Rasmus var inte besvarad på samma nivå men Theo var glad över att bara få spendera tid med sin kusin. Rasmus upptäckte Theos kärleksfyllda blick och pausade sitt spel för att ge den mindre pojken en kyss som ledde till mer. De fortsatte klä av varandra tills det var dags att köra in den, då stannade Rasmus upp och vände sig till Theo.
"Uhm.. Skulle du kunna typ, runka av mig med yxan." Theo kollade förvirrat på Rasmus men var villig att göra vad som helst för att få Rasmus att uppnå den njutning han förtjänade. Därför tog Theo ner yxan från väggen och förde spetsen upp och ner över Rasmus könsorgan.
"Vad i helvete?" Alex stormade in med tårarna i halsen. "Jag trodde vi hade något Rasmus!"
"Det har vi Alex, vi har så mycket mer än vad jag och Theo har!"
"Men vad fan är vi då Rasmus?" Theo bröt ut i tårar över att bli lämnad av sin kusin.
"Jag, jag vet inte Theo.." Rasmus var osäker på vem han skulle välja men det var självklart att det alltid skulle vara han och Alex. "Men jag måste välja Alex.."
Alex och Rasmus gick ut ur huset och lämnade Theo i tårar. Men det var lugnt Theo kunde äntligen komma över sin kusin och gå vidare till hans älskade Erica som han älskade egentligen.
Slutord; Denna del utspelar sig ett halvår före de händelserna som inträffar i den verkliga berättelsen och var bara en sidetrack speciellt gjord till Theos födelsedag <3
YOU ARE READING
Ingen puss utan penis
FanfictionRasmus har alltid beundrat Alex sätt att skriva låtar, och hela hans autistiska existens. När de börjar spela i samma band upptäcker Rasmus att han vill ha mer än bara vänskap mellan dom, men hur skulle Simon känna när Rasmus tog hans pojkvän. Vide...