Hometown

103 2 2
                                    

Vide gick direkt in i Rasmus hus till synen av sodomi, detta kunde aldrig NMR medlemmen Vide acceptera och blev direkt rasande. Han sprang fram och gav Alex en sann utskällning, inte på grund av otroheten utan på grund av faktumet att Alex hade kuken i en pojke. Vide hade hittills inte förstått Simons könsidentitet och trodde därför att han var en kvinna med sent utvecklad kropp. Rasmus vaknar med ett ryck och börjar direkt försöka gömma hans väldigt synliga skrev, Alex bryr sig inte då han har tatuerat in en Hitler-mustach på sitt ollon för att göra hans mästerverk till en verklighet. Rasmus försöker förklara för Vide att Alex faktiskt är en jefla bög och att Simon inte alls är sent utvecklad utan en riktig man.

"Rasmus lyssna här nu, jag tänker lämna bandet om ni fortsätter med detta syndiga beteende!"

"Men Vide du själv har ju en pojkvän? Och din vän Aina är jude? Hur fan funkar det om du är med i NMR?" uttrycker den blonda pojken fortfarande nyvaken men alltid redo för politisk debatt.

"Jag och Fred har planerat att bränna juden, det är därför vi ger honom sprit så han brinner lättare, och jag och Fred hänger mest så att jag kan lära mig tyska och flytta till det allsmäktiga riket, Nazi-Tyskland." Vide stirrar fortfarande in i Alex ögon med en mordisk blick, han hade ju trots allt fortfarande tippen inne.

Alex avbröt argumentationen med en väldigt viktig och relevant fråga till Vide.

"Men Vide, visst har jag större kuk än Rasmus? Höhöhöhö."

Rasmus kände obehag runt denna frågan, rädd för att Vide skulle säga nej och därför göra Alex så upprörd igen så han penetrerade väggen. Något som fick han och tänka på att han fortfarande inte hade lagat väggen sen de senaste gångerna, detta hände ungefär varannan vecka trots allt.

"Asså kolla här Alex, du har LÄNGRE pillesnopp än Rasmus..."

Alex log åt Vides uttalande och Rasmus kunde äntligen pusta ut, sen fortsatte Vide.

"...Men Rasmus har typ en jävla 1,5 liters flaska i omkrets, så därför har han en mer thicc petterniklas."

Hobbiten ansåg detta som en förolämpning och utmanade därför de andra till en omgång "runka bulle" något varken han eller Rasmus kunde vinna på grund av bakfyllan. De skulle precis hämta bullen då Rasmus insåg att bullar inte var veganska. Det slutade därför med att de fick runka på lite mossa som Rasmus hade sparat sen förra julen, då han förrådde hans älskade Gustav Fridolin och plockade mossa direkt från naturen, något han ångrade grovt. Alla tog fram sina penisar varav Vides var den enda som inte var groteskt stor på något sätt.

"Är detta en synd?" frågade Vide genuint oroad över att han skulle svika sina älskade nazister.

Vide funderade på om han skulle fråga Siri eller göra standarden, ringa en vän, vilket han gjorde och ringde Theo, Rasmus kusin.

"Theo, jag har en väldigt viktig fråga till dig..." Vide pratade som att han vore en maffiaboss, detta skrämde stackars autistiska Theo som direkt trodde att han skulle bli mördad.

"...Är det en synd att runka mossa med sina bandmedlemmar eller är det sodomi?"

"Jaha det är bara Vide, eh jag skulle anse att det inte är något fel om det görs under sekretess men jag lovar att inte säga något." Svarade Theo med osäker stämma.

"Tack min käraste ginger, hoppas du återfår din själ en vacker dag." Sa Vide och la på.

Då började helvetesleken, de tre musketörerna drog sin förhud fram och tillbaka, eller ja inte Rasmus som tyvärr blev en mutant tidigt efter födelsen när hans föräldrar ansåg att han inte behövde någon förhud så Rasmus hade istället alltid en tofuskinka till hands för att använda som fejkförhud. De alla körde så hårt tills det oväntade hände, bakfulla Rasmus utan förhud, kom först. Både Vide och Alex kollade på varandra i chock och sedan på tofuskinkan som sprutade iväg. Vide och Alex fick båda panik nu, eller ja Alex var okej med att konsumera Rasmus sagge. Vide var genuint livrädd eftersom han vägrade synda på ett sådant sätt som att svälja en annan killes livsjuice. Vide tänkte på Hitler, fast i drag för du vet, för det är viktigt att inte låta gud veta om ens synder. Han drömde om att Hitler skulle smiska honom medan han själv skrek ut-

"Ja, mein übervater, danke für diesen grossen penis!"

Detta fick Vide tack och lov att komma före Alex gjorde vilket tvingade krullet att inte bara behöva konsumera två mäns sperma utan även äcklig hiv-mossa.

"Det smakar som salt hasch!" ropade Alex ut så att det lät över hela Floda.

"Asså Alex, jag tror inte du har fått riktigt hasch i så fall..." Svarade Rasmus.

"Men jo Rasmus du har typ aldrig rökt en hel cannabis så håll keften!" Alex ansåg att Rasmus faktiskt inte visste någonting.

Vide skakade på huvudet men förstod också ingenting av vad som hände, han hade som sagt för mycket autism.

"Men hörni nu har ju vi alla bondat, men vart fan är Simon???" Vide tog upp elefanten i rummet tack och lov var Rasmus den enda utan autism som förstod att detta gjorde situationen stel.

"Asså vi har ju ett stort problem nu när jag och Alex har dansat djävulens tango..." Rasmus trots utan autism hade också svårt att förstå hur han skulle få detta att funka.

"Nu erkände du för dig själv att det är en synd att han en sexuell relation mellan två män, ha ha!" Vide tyckte nu att han var extremt överintelligent som hade kommit på att detta var hans tur att uttrycka sin kristna tro. Eller ja, han var ju inte kristen men hans extrema beroende av Tyskland ledde till att han blev nynazist och den ariska tron verkade mer vänd åt de kristna hållet så därför var han nu superkristen, och en homosexuell homofob, den roligaste sorten.

Rätt som det var hörde de ett brak, Simon stampade in till köket efterföljd av Theo som endast stod i dörröppningen till köket och såg grovt obekväm ut.

"Jag har kommit för att rädda min prins! Alex kom med mig härifrån från denna hemska draken!" Simon hade råkat hamna i ett psykosliknande stadium där han trodde att han var med i plotten till Shrek (den första då).

"Vem är då draken Simon? Och innebär detta att Theo är åsnan? Det är lite offensive mot min kusin faktiskt." Rasmus tog fram sin smarta psykologhjärna för att utreda varför Simon hade råkat bli manisk, eller i en psykos, eller bara full...

"Draken är Rasmus, med dina långa hårvingar och ditt tredje ben i form av svans. Och Theo är min ädla springare, inte en simpel åsna." Simon hade definitivt druckit en hel del eftersom han sluddrar på orden.

"Vafan Simon?? Du är en hemsk pojkvän, du vet att jag har större kuk än Rasmus och när du säger något såhär hemskt blir jag väldigt arg." Alex såg genuint ledsen ut men ingen förstod riktigt varför hans penislängd betydde så mycket, men det var något de bara fick acceptera.

"Vem är denna Simon? Det är ju jag, Shrek, här för att rädda dig du vackra prinsessan Fiona från detta hemska liv i tornet med draken, och den hemska ruttna doften av brända män." Simon eller Shrek verkade inte ha någon idé om vem han var längre. Helt plötsligt lyfte Simon upp Alex och gick simpelt nog därifrån och drog med Theo, Alex log som att detta var hans gladaste stund i hela hans liv. Rasmus satt kvar och grät på köksgolvet medan Vide snabbt slank ut genom fönstret i ett desperat försök att lämna denna känslosamma situationen. Vide hatade känslor och allt som hade att göra med det.

"Nu jävlar ska jag hem och dricka tysk öl och fira oktoberfest trots att det bara är Augusti." Det var oktober men detta hade Vide råkat supa bort minnet av vilken dag det var.

Ingen puss utan penisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin