Rasmus vaknade med en erektion, han hade drömt om Alex igen. Om Alex saftiga bollar och lockiga könshår. Vad skulle den långhåriga pojken göra åt sitt stora problem, han var kär i Alex Nils Erik Axl Kurt Isak och Even Salomonsson. Den fina samen, norrlands guld. Rasmus tog tag i sitt average problem, hans kuk, och gick vidare med dagen, alltså spelade league of legends och äta gräs.Rasmus hade precis börjat vattna alla sina växter när det slog honom, fan Sputnik Falls ska repa idag. Detta innebar att han älskade kom hit, tyvärr behövde han även vittna till när hans finaste norrlands guld kysste sin pojkvän, Simon Bob Ross Ringo Niall Berg. Rasmus satte sig ner i desperation och tog sin flaska hembrända potatisvodkan som den veganen han är.
Timmarna gick och helt plötsligt kom Alex och knackade på, tidig till repen som alltid, Rasmus hade varit så upptagen med drickandet så han hade inte hunnit klä på sig mer än ett par kalsipper. Detta var det första den lockiga hobbiten lade märkte till visad av hans replik som löd. "Oj sexy boi, jag ska våldta dina katter." Rasmus önskade att Alex skulle våldta honom istället, Rasmus ville känna Alex långa men fula kuk inom sina väggar. Men det skulle aldrig hända, Alex hade ju Simon...
Resten av bandmedlemmarna kom någon timma senare och Simon höll på med Alex, som alltid. Detta skickade in Rasmus i en depression. Simon och Alex var för upptagna med att hångla för att märka Rasmus stilla tårar, Vide hade bara för mycket autism för att förstå situationen. Rasmus gick och pratade med sina katter, Vide drack gubbsprit. Allt var som vanligt, men Rasmus önskade innerligt att det skulle vara honom istället för Simon..
Bandet repade i några timmar tills alla utom Alex drog hem, Rasmus som den charmerande mannen han är tog fram mer sprit, till de båda i en förhoppning om att få Alex full. Dock fungerade inte hans plan så istället rohypnolade han Alex drink, problemet var att Rasmus råkade redan vara för full och drack den själv. Autism-Alex hade ingen lösning på faktumet att Rasmus hade däckat och ringde Vide för att fråga om hjälp, Vide svarade och sa endast "Jag behöver kissa." och sedan la på. Detta gjorde så att Alex inte hade något val och satte sig och runkade, framför Rasmus stackars katter.
Helt plötsligt vaknar Rasmus, livrädd för den snoppen han ser. Den är lika lång som ett basebollträ och Rasmus ångrar att vilja ha den i sig. Alex har dock redan bestämt att Rasmus visst ska få kuk i röven idag, kåt som han är. Detta leder till att de båda däckar, med Alex kuk inuti Rasmus, en svår sak att förklara för Vide när han kom instormandes två dagar senare.
ESTÁS LEYENDO
Ingen puss utan penis
FanficRasmus har alltid beundrat Alex sätt att skriva låtar, och hela hans autistiska existens. När de börjar spela i samma band upptäcker Rasmus att han vill ha mer än bara vänskap mellan dom, men hur skulle Simon känna när Rasmus tog hans pojkvän. Vide...