BÖLÜM 2 🚂❤🚂

39 14 0
                                    

  Pencereden  epeyce  dışarıyı  seyreden  Zülal yaprakların  hışırtısını  bedeninde  duyuyordu  sanki ... Bir  bahar sabahını  bir  gün  İstanbul 'da  geçireceğini  hayal  bile  edemezdi . Durmak bitip  tükenmek  bilmeyen  bir  sevinçle  haykırmak  istiyordu . İçi içine  sığmıyor  yerinde  duramıyor  penceresinin  önünde  uzayıp  giden  arsız  sarmaşıklara  ve  o  sarmaşıklar  arasından  gülümseyen  denize  gözünü  kırpmadan  bakıyordu .Denizin  hemen  kıyıcığındaydı  teyzesinin  evi ...O muhteşem  deniz  manzarası  ,  elinde içtiği  bir  fincan  sütlü  kahve  bu  sabahta  kalbini  huzurla  doldurmaya yetiyordu.
  Birden  teyzesinin  günaydın  Zülal  demesiyle  hayallerinden  sıyrılıverdi .
-Haydi  Zülal  kahvaltı  hazır  seni  bekliyoruz.Kahvaltıdan  sonra  Pierre  Loti  tepesine  gideceğiz  acele  et.
Zülal:
-Hemen  üzerimi  değiştirip  geliyorum teyzeciğim  .
*                         *                       *                *
  Zülalin  hayallerinde  Pierre  Loti  leylak  bahçeleriyle  doluydu . Ya  Sultan  Ahmet ,  ya  Çamlıca  tepesi ...
Bu  güzelliklere  aşık  olmamak  bu  güzellikleri  sevmemek  mümkün  değildi .Ressamların  fırçalarından  çıkan  her  darbede  İstanbul'un  hatıraları  vardı .
     Birden  düşüncelere  daldığını  farkeden  Zülal  hemen  kendini  sarmış  olan  düşüncelerinden  sıyrılarak  çarçabuk  pijamalarını  değiştirdi  .


İSTANBUL'DA   İLK   SONBAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin