BÖLÜM 3

43 13 0
                                    

         Elini  yüzünü  çarçabuk  yıkayıp  dişlerini  fırçaladıktan  sonra  annesinin  ona  gelirken  aldığı   pembe   elbisesini  giydi , saçlarını  taradı .Aşağıya  indiğinde  kahvaltıda  Zülal  bekleniyordu . 

             Zülal :Beklettiğim için  ve  geç  kaldığım  için  özür  dilerim .Günaydın  herkese  dedikten  sonra  kahvaltı  sofrasında  yerini  aldı .

*                         *                           *                          *                               *                               

        İstanbul'un  her  yerini  bir  günde  gezecek  kadar   dışarı  çıkmaya  istekliydi . Eminönü Ayasofya , Pierre  Loti  Tepesi ,  Çamlıca  Tepesi , Galata  Kulesi  , Galata  Köprüsü ,   Rumeli  Hisarı  ve  daha  nice  güzellikler...İstanbul'un  tarihi  güzelliklerini  ,  manzaraları , teleferikten  çekeceği  resimleri ve  videoları  hayal  ettikçe  daha  bir  heyecanlanıyordu .Hele  Eminönü'nde  balık  ekmek  satan  tekneleri , dalgaların  kıyıya   doğru çırpınışlarını ,  meşhur  Kapalı  çarşısını , Mısır  çarşısını çok  merak  ediyordu . Ama  ilk  önce  İstanbul  ve  Haliç'in  manzarasını  seyretmek  için  Pierre  Loti'ye  çıkacaklardı .İnternettende  araştırmıştı  Pierre  Loti'yi  ... Tarihini , resimlerini güzelliğini  görüp  iç  geçirmişti .Pierre  Loti  Tepesi  adını  sık sık  buraya  gelip  tepedeki  kıraathanede  vakit  geçiren  Fransız  yazar  Julien Viaud'dan  (Takma  adı  ile  Pierre  Loti'den)almıştı .Zaman  içerisinde  Pierre  Loti  olarak  anılmaya  başlanmıştı.Burada  kahvaltı  yapmak ,  konaklamak  ,  yemek yemek , nargile  keyfi yapmak  için  gelen  turistlerin  sayısı  birhayli  çoktu.Bu  tarihi  kahvede  kahve  ya da  çay  içmek hele  manzaraya  karşı  bunları  yapmak  oldukça  güzel  olmalıydı .Teleferikle çıkılabildiği  gibi  yürüyerekte  çıkmak mümkündü .

      Bugün  teyzesinin  oğlu Bahadır  özel  arabayla  gezdirecekti  Zülal'i  ve  teyzesini...Haydi  anne    haydi  Zülal  hazır mısınız ? diye  seslendi  Bahadır .

*                          *                              *                               *                           *                         

       Pierre  Lotiye  çıktıklarında  Zülal  adeta  büyülenmişti.  İstanbul  ve  Haliç  manzarası  muhteşem  ötesiydi . Ağaçların  dalları  arasından  görünen  manzara  ona  farklı  duygular  yaşatıyordu.

İSTANBUL'DA   İLK   SONBAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin