heeeiii hier is weer een update!!!!!! daaaggg
-------------------------------------
P.O.V Nils
Omg wat heb ik net gedaan. Ik had hem niet mogen kussen. We hebben beide een vriendin. "Sorry ik had je niet mogen zoenen" zeg ik na een kleine awkwarde stilte. Daan knikt alleen maar. Ik denk dat hij er zelf ook nog best van schrok. "Zullen we het gewoon vergeten en het er niet meer over hebben" vraagt hij even later. "Ja is goed, Zand erover!" Daan pakt zijn spullen en legt ze in de kamer neer. "Zullen we gamen?" vraag ik. "Ehm.... Ja is goed. Welk spel??" vraagt Daan. "Call Of Duty Ghosts?" vraag ik. HIj knikt alleen maar en ik zet de xbox aan. Na een uurtje gegamed te hebben heb ik wel dorst. "Wil je wat drinken" vraag ik aan Daan. "Jawel mag ik misschien wat cola" vraagt hij "Ja komt eraan." zeg ik en loop naar beneden. Beneden tref ik mijn moeder aan. Ik zeg haar gedag en pak 2 glazen en een cola fles. Mijn moeder gooit er nog een zak naturel chips boven op. Ik bedank haar en loop naar boven. Eenmaal boven doe ik de deur open en zie ik Daan verveelt op zijn mobiel zitten. Als hij mij binnen horen komt kijkt hij op. "Wat doe je?" vraag ik aan hem. "Ow heb even een selfie gepost op instagram" zegt hij. Ik knik en zet de glazen neer op de grond naast de zak chips die ik daar net neer gelegd heb. Ik schenk de cola in en geef een glas aan Daan. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik een whatsappje heb. Ik zie dat het van een goede vriend van mij is en app hem terug. "Zullen we een twitcam doen?" vraagt Daan. "Ja is goed, tweet jij het even op ons account" vraag ik. "Ja zal ik doen" zegt Daan. "Na een paar minuten is de twitcam opgestart en zien we te teller van het aantal kijkers oplopen. We hebben een paar prankcalls gedaan naar wat vrienden van ons. En wat vragen beantwoord. Na een uurtje was het wel weer tijd om te stoppen. We zeiden de kijkers gedag en sloten af. Mijn moeder riep ons 's avonds voor het eten. We aten patat en we gingen aan tafel zitten. Ik heb wel 3 borden met patat en een frikandel gegeten. Ik had honger oke?! Die avond hebben we een film gekeken. Als we die avond eindelijk in ons bed liggen, gaan we nog wat praten. Over onze concerten en we tweeten nog wat domme dingen op twitter. Als we dan eindelijk een beetje in slaap vallen gaat mijn mobiel af...............
----------------------------------------
sorry heel kort hoofdstukje maar had geen inspiratie alleen wou toch even updaten. Ik moet nog een beetje bedenken wat ik allemaal kan laten gebeuren in dit verhaal haha. Heel erg sorry ik hoop dat het leuk was
Veel liefs van mij
JE LEEST
Mainmeiden 2
FanficEen paar jaar later. De meiden zijn beroemder en de jongens van Mainstreet zijn ook meer bekend geworden. Maar wat gebeurt er als ze elkaar ineens weer zien..... Zullen ze vrienden worden of wordt het helemaal niks. Je Leest het allemaal in Mainmeid...