hoofdstukje 17

482 22 9
                                    

heeei mensjes enjoy this part haha want dit wordt het laatste hoofdstukje! 

--------------------------------------

P.O.V Nils

De single is al uit en vandaag hebben we een concert. We zitten in de auto. Alleen de jongens en ik weten dat de meiden daar ook zullen zijn om samen met ons het nieuwe liedje te zingen.  Als we naar een halfuurtje rijden vol met gekheid aankomen moeten we gelijk door naar de make-up. De mevrouw die dat doet, doet een beetje bruin spul om mijn gezicht en daarna moet ik naar de kleding. Een meneer zegt vriendelijk hoi en geeft me een kledinghanger met kleding eraan. De meneer wijst me de weg naar de pashokjes. Ik kleed me om en loop dan het pashokje uit. De meneer zet nog wat dingen goed en knikt dan goedkeurend dat ik weg mag. Ik loop naar de kamer waar we even kunnen chillen. Owen zit daar ook al we gaan samen even een spel doen op de playstation die daar staat. Een kwartiertje later worden we opgehaald omdat we op moeten. Ik word zenuwachtig als ik voor het podium sta. Ik krijg een kastje opgespeld met oortjes die ik in moet doen. Ik doe ze in mijn oren en vervolgens krijg ik een microfoon in mijn hand gedrukt. De act voor ons loopt het podium af en we beginnen met 'Mind Is Blown'. Nadat we dat gezongen hadden maakten we een klein praatje en zongen we 'Dreamers'

P.O.V Luna

Nog 5 minuten horen we iemand in de deur zeggen en die gelijk weg loopt. We staan op en lopen naar het podium. We krijgen een kastje opgespeld en ik doe de oortjes in. Ik krijg een microfoon en dan horen we de laatste tonen van dreamers. We doen nog een yell en gaan dan samen met de dansers het podium op nadat we aangekondigd zijn.  "Hallooo allemaal" roept Mellanie door de microfoon. We doen wat vragen via twitter die we beantwoorden. Ik moest Nils van een fan zoenen, wat ik dus ook deed. We zitten met z'n vieren eerst op het podium terwijl de rest danst en het eerste stuk zingt. Na de eerste solo gaan we staan en doen ook mee met het dansen. Ik doe alle pasjes zo goed mogelijk en ik moet ook een stukje dansen met Nils. Jammergenoeg klonken er al snel de laatste tonen van het liedje. Ik ben helemaal buitenadem. "Geef een applausje aan 'The Mixgirls' roept Rein door de microfoon en iedereen begint te juichen en te gillen. Ik krijg een glimlach op mij gezicht en ik loop naar de meiden toe en we maken een buiging. Dan roep ik door de microfoon "Geef ook een groot applaus aan onze dansers" iedereen juicht weer en de dansers buigen. "En natuuurlijk niet te vergeten de boys van 'Mainstreet'!!!" roept Noey.  De jongens gaan het podium af en samen met de dansers blijven we met z'n vieren staan. "Hoe is het iedereen!!??" roept Sara tegen iedereen. Heel veel mensen gillen. We doen onze cover van Salute en we dansen en zingen zo goed mogelijk. Het is best moeilijk om te dansen en te zingen tegelijk. Na Saluite houdt Sara een praatje en we bedanken het publiek en lopen het podium af. We knuffelen de dansers backstage en gaan naar onze kleedkamer om ons op te frissen. Nadat we opgefrist zijn pakken we onze spullen in en gaan nog even in het publiek een optreden bekijken in de vipplaatsen. 

P.O.V Daan

We gaan na het optreden terug naar onze kleedkamers. We spuiten wat deo en halen die make-up eraf. Daarna pakken we onze spullen en gaan we naar huis. Ik zou bij Nils gaan slapen vannacht. In de auto doen we autobingo, ja ik weet het het is voor kleinere kinderen maar we verveelden ons. We deden automerken bingo. Ik had er al snel een paar te pakken. Na een halfuurtje had Rein uiteindelijk gewonnen, wat ik best jammer vond. Het is een dom spel maar ik mag graag winnen haha. "Gefeliciteerd bro" zeg ik tegen hem. Hij glimlacht. De eerste stop was bij Nils, we zeiden gedag en de auto reed weer verder. We zwaaiden nog even en daarna deed Nils de deur van het slot. Eenmaal binnen hangen we onze jas op en brengen we mijn spullen naar boven. Ik appte nog even met Noey en ik voelde dat ik aangekeken werd en ik keek op. Ik keek in de ogen van Nils, en we keken elkaar aan en we leunden naar voren en voor we het wisten zaten onze lippen opelkaar... 

Ben ik nou Bi??

-------------------------------------

hopelijk was dit hoofdstuk leuk hahaha

groetjes Elina

Mainmeiden 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu