Az ágyamon fekve nyomkodtam a telefonom, mikor Kathy megjelent. Arca vöröslött sok értelmetlen játéktól.
- Fáradt vagy? – ülök fel és beharapom a szám, hogy vissza tartsam a nevetést.
- Hahaha – dől le az ágyra. – Látom te is nagyon fáradt vagy.
- Majd' elalszok – tetetek ásítást.
- Persze – morogja a párnájába. – Tudod az ötödik menet után, azt hittem beköplek, hogy igazából nem is fáradtál el.
- Honnan tudod? – húzom fel a szemöldököm. – Lehet, hogy valóban fárasztó volt az edzés.
- Te soha nem fáradsz el a lovaglásban – fordul át a hátára. – Holnap nézed Maxot? Csak, mert Apa újdonsült lánya nem lesz itt... Zavartalanul nézhetnék az időmérőt.
- Benne vagyok, hülye lennék kihagyni Max első Red Bullos időmérőjét.
- És megbízol benne? – néz rám.
- Mire gondolsz? – pislogok.
- Tudod... megcsalt és most mégis együtt vagytok. Nagy merészség újra feltétlenül megbízni benne.
- Lehet – vonom meg a vállam. – De van egy bizonyos pont, ahol már nem számítanak az ilyen dolgok. Egyszerűen csak szereted. Én nagyon tiltakoztam ellene. Az egész ellen. De meg kellett beszélnünk... Ő is érzett és én is. Tudod milyen nehéz utálni egy olyan embert, akit valójában szeretsz?
- Nem – húzza el a száját. - Most viszont aludjunk, ha holnap szeretnél Forma 1-et nézni... - igazítom meg a párnám. – Jó éjt Kathy!
- Jó éjt! – feleli. Viszonylag gyorsan sikerült álomba merülnöm. Talán tényleg fáradt vagyok.
Kathy óvatosan rázza meg a vállam, mire hirtelen kapom fel a fejem. Ahogy gyorsan emelem meg magam egy pillanatra meg is szédülök. Beletelik pár másodpercbe, hogy kitisztuljon a látásom.
- Mi az? – pislogok szaporán.
- Nem akarod megnézni az időmérőt? – kérdezi – Sőt. Szerintem már el is kezdődött...
- De-de – tornázom fel magam és gyorsan elindulok le. – Nem akarok lemaradni. Még a végén bedurcizik, hogy nem nézem.
A Q1 éppen csak elkezdődött, mikor bekapcsolom a nappaliban a Tv-t. Kicsit álmosan, de próbálok minél jobban figyelni. Hál' istennek nem maradtunk le semmi Maxszal kapcsolatos dologról, hiszen még csak a kisebb csapatok hajtottak ki a bokszból.
- Tessék – adja a kezembe a kávét Kathy.
- Köszönöm – amint kimondom megjelenik Hamilton a pályán. A percek gyorsan teltek a pályán köröző autókat nézve. Akaratlanul is mosoly szökik az arcomra, mikor megpillantom a hollandot.
- Nem megy rosszul – bök oldalba Kathy, mire szerelmes tini módjára nevetek fel. – Sőt!
- Jól vezet – kuncogok. – Valószínűleg élvezi, hogy vezethet.
- Miért? – nevet ő is. – Van olyan, hogy nem élvezi?
- Nincs – húzom fel a lábam magam alá és nézem a további időket.
Maxot végül a harmadikként intik le a Q1-ben, ami valljuk be nagyon szép eredmény. Főleg, hogy csak a két Mercedes van előtte. Gyorsan kelek fel, hogy valami rágcsát keressek magunknak még a versenyzők kicsit kifújják magukat.
- Kezdődik! – hallom meg Kathy hangját, mire gyorsan kiöntöm a maradék sós finomságot és elindulok be. A pilóták egyáltalán nem sietnek, így két perc bőven eltelik, mikor Hamilton elsőnek lép pályára. Őt Rosberg követi, akik gyorsan meg is autózzák a mért idejüket. Ezek után megnő a forgalom, így néha-néha felvillan egy vörös bikás autó. Majdnem mindenkinek van már mért ideje, mikor megjelennek a Max és Daniel köreredményei. Max újra a harmadik helyre ér be és pedig mögé Vettel, aki elválasztja Danieltől. Mivel Max viszonylag korán jön, ki így most békésen üldögél az autójában. A közvetítés egy pillanatra kapcsol hozzá. Kék szemei élénken csillan meg a sisak alól, az én szívem pedig fájdalmasan nagyot dobban.
- Hogy állunk? – teszi hirtelen a vállamra a kezét apa.
- Max harmadik, Daniel meg ötödik lett... - kezdem. – Most jön a Q3.
- Eddig nem rossz. Na húzódjatok arrébb, hogy én is ide férjek!
Némán hallgattuk, ahogy a kommentátorok az élő képek alá beszéltek. Ismét a az ezüst nyilak hajtottak először a forró betonra. Ez után Raikkönen és Max idejét láttuk alul. Sajnálatos módon Max körének csak a legvégét láttuk, pedig rettentően nagyot autózott. Max ideje a második helyre lett elég, viszont Hamilton köre nem volt tökéletes.
- Nem működik alatta rosszul az autó... - pislog Apa a tévére. – Elég tehetséges srác.
Végül sikerül Hamiltonnak jobb időt futni és Danielnek is megelőzni a hollandot, így ő a negyedik rajkockából indul. Vegyük optimistán a dolgokat, hiszen ez az első hétvégéje és valószínűleg, így is felülmúlta az elvártat.
A délelőtt és a délután további rész kellemesen telt. Én elmentem lovagolni, még Kathy a városban bóklászott. Persze lehet, hogy bunkó parasztoknak tűnünk, de mentségünkre szóljon Apa sem volt otthon. Valljuk be egyikünk sem rajongott a tényért, hogy Apa új családján legyünk, így mindketten menekültünk, ahogy csak tudtunk. Egészen vacsoráig.
A kínos csend belepte az egész étkezőt és csak az evőeszközök hangos csörömpölése hallatszott. Szerencséjükre szóljon, hogy a Maxszal az időeltolódás miatt nem tudok beszélni. Előttem Stephanie nyomkodja a telefonját. Bírom, mikor valaki nem tudja, hogy mit illik és mit nem. Szőke haja tökéletesen be van lőve, arcán pedig egy egész boltnyi festék éktelenkedik. Valahogy annyira, de annyira emlékeztet Joycera. Az ember ránéz és a tökéletességet látja. Hirtelen helyezkedett a mellkasomra elviselhetetlen súly.
- Nekem elég volt – köszörülöm meg a torkom. – Felmennék, ha nem baj...
- Minden rendben? – kérdezi Apa kicsit aggodalommal a hangjában.
- Persze – bólintok. – Csak korán keltünk Kathyvel és holnap is szeretnék minél hamarabb felkeni.
- Én is megyek – vágja rá Kathy. – Fáradt vagyok.
- Értem – néz ránk szomorúan Apa. – De a holnapi program még áll igaz?
- Viccelsz ki nem hagynám – nevetek fel kicsit hamiskásan. – Reggel találkozunk. Jó éjszakát!
- Jó éjt kicsim!
Fent, amint bedőltem az ágyamba el is aludtam. Mikor lettem ilyen puhány, hogy kidőlök, mert korán keltem? Az egyetlen, ami kárpótolt ebben az egészben. az álmomba szereplő csodás kék szempár.Hirtelen nyíltak ki a szemeim. Te jó isten! Gyorsan kezdtem el kutakodni a telefonom után, hogy megnyugodjak, nem aludtam el. Szerencsémre még csak hét óra volt, így nyugodtan dőltem vissza. Mennyire lennék rossz barátnő, ha elaludnék Max valószínűleg eddigi legfontosabb nagydíján? Szerintem nagyon.
YOU ARE READING
New Changes ~ Max Verstappen
FanfictionChanges In My Life folytatása! Max rendesen felforgatta Rosie életét. Az ujjai köré csavarta majd megcsalta. Rosienak kellett egy kis idő, hogy megbékéljen a tudattal, hogy nincs Max. De mi van, ha Max nem békélt meg? Ha újra felbukkan és újra felb...