•2• Μάρτυρας της υπόθεσης, το σουτιέν

2.6K 206 20
                                    

Πλευρά Κάμερον

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Πλευρά Κάμερον

Έτριψα τα μάτια μου κουρασμένος από τον ύπνο μου και κοίταξα το λευκό δωμάτιο μου. Κούτες στο πάτωμα, λίγη σκόνη στο άδειο ράφι, μόνο μία καφέ χοντρή κουβέρτα επάνω μου να με κρατά ζεστό για το βράδυ. Πήρα μια βαθιά ανάσα άλλα αμέσως το μετάνιωσα εξαιτίας της σκόνης που μπήκε στο στόμα μου. Άρχισα να βήχω και χτύπησα το στήθος μου.

Κάμερον - Καλά πήγε αυτό.

Ξεφύσηξα δυνατά. Η ζωή ενός σταρ τελικά δεν είναι καθόλου εύκολη. Οι καμπάνιες δεν πάνε καλά. Τα λεφτά τελειώνουν και πρέπει να ξανά βγω στην μόδα, να γίνω επίκαιρος. Έφυγα από το Λος Άντζελες μπας και βρω καλύτερη τύχη εδώ, στην Νέα Υόρκη. Ο ατζέντης μου είπε ότι οι ευκαιρίες είναι πενταπλάσιες, θα φανεί.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και ακούμπησα τις πατούσες μου στο κρύο ξύλινο δάπεδο. Το χαρακτηριστικό τρίξιμο ακούστηκε στο χώρο από το απερπάτητο πάτωμα. Έπρεπε να φτάσω στην κουζίνα για να κοιτάξω την ώρα στο επιτραπέζιο ρολόι. 09:02. Θεέ μου, πόσο άργησα σήμερα.

Πήρα μια βαθιά ανάσα μέχρι που κατάλαβα πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Κάτι μύριζε άσχημα, βασικά... πολύ άσχημα! Κοίταξα γύρω μου άλλα το μόνο που έβλεπα ήταν τα κλειστά παράθυρα με τα γερά σφραγισμένα κουφώματα και τις κούτες στο πάτωμα.

Τι άλλο θα μπορούσε να μυρίζει;

Προσπάθησα να εστιάσω προς τη κατεύθυνση που ερχόταν αυτή η μυρωδιά. Πλησίασα τη πόρτα, την άνοιξα απότομα αλλά αυτό που είδα με είχε ξεπεράσει κάθε φαντασία μου. Μια μεγάλη μαύρη σακούλα σκουπιδιών γεμάτη με απόβλητα στόλιζε το χαλάκι της εξώπορτας, του καινούργιου και ακριβοπληρωμένου μου διαμερίσματος…

Πλευρά Ζωής

Κάμερον - ΔΙΑΑΑΑΑΟΛΕ!

Φώναξε εκνευρισμένος και γέλασα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα μου σατανικά.

Κακό ΑγόριDonde viven las historias. Descúbrelo ahora