-2- EVIMIZ

12.4K 311 86
                                    

Ben çalı çırpı toplamaya gidicektim ancak o bana gidemezsin dedi. Açıkçası şaşırmıştım neden izin vermediğine bir anlam verememiştim. Bir süre sonra korkma sadece buraları bilmiyorsun yeniden yolunu kaybedebilirsin, sen burada dur ben toplarım dedi bende kamp alanında bekledim. 10 dakika sonra elinde bir sürü çalıyla yanıma geldi. Ateş yakıyordu, bende onun ateş yakmasına dalmışım.

-Jimin!
Efendim.
-Neden ailen seni dışarıya attı?
Bunu söyleyemem söylersem belkide şimdi benim yanımdan uzaklaşır.
Sevgili meseleleri yüzünden sevdiğim kişiyi kabullenemediler, belkide benim nasıl onu sevdiğimden dolayı attılar. Sonrada sevdiğim kişi benimle iletişimini kesti zaten artık sevemiyorum onu.
Peki ya sen Jungkook senin hayatında birileri var mı?
Jimin'in bu sorusuna nasıl cevap vericem benim hiç sevgilim olmadı.

-Ben tek yaşıyorum Jimin şu zamana kadar sevgilim olmadı hoşlantılarım oldu tabiki ama sevgilim olmadı.
İstersen benim evimde kalabilirsin uzun zamandır kendime bir ev arkadaşı arıyordum zaten ne dersin?
- Bilmem ki nasıl olur sonuçta daha dün tanıştık.
Ben seni sevdim benim için problem olmaz tabi sen istersen gelirsin sonuçta şu an kalıcak bir yerin yok benimle yaşayabilirsin.
-Tamam o zaman kamp bitince senin evine gitmeden anneme sölemem lazım odamdan eşya alıcam isteselerde birdaha dönmem o eve.

Jungkook'un teklifini ondan etkilendiğim için kabul ettim .

Ertesi gün Jungkooki ile birlikte eşyalarını topladık ve arabaya yerleştirdik sıra benim evime gitmek olmuşu. Eve vardığımızda Jungkook ne olursa olsun yanındayım, eşyalarını al ve gel hiçbir şeye üzülme dedi. Şu saatten sonra gerçekten Jungkook beni rahatlatıyordu. Arabadan çıktım eve girdim annem yüzüme bile bakmıyor. -Neden geldin git
Eşyalarımı alıcam anne sonrasında gidicem merak etme!
Odama çıkıyorum ama annemin bakışları gözümün önünden gitmiyor.
Bavulumun içine kıyafetlerimi koydum ve asla yanımdan ayırmadığım günlügümü ancak günlüğümün kilidini bulamıyorum. Kilidimi bulamadan evden çıktım.

Jungkook arabadan bana bir gülümseme attı. Onu görünce annemin bakışlarını unuttum sadece onu düşünmeye başladım yine beni rahatlatmıştı. Arabaya bindim Jungkook arabayı çalıştırdı ve Jungkook'un evine gitmeye başladık.

-Annen birşey söyledi mi Jimin?
Sölemez olur mu hiç tersledi beni, neden geldin dedi.
-Takma kafana senin yanında artık ben varım.
Jungkook bunu söylediğinde kalbim yerinden çıkıcak gibi olmuştu. Eve vardık bana sıcakça gülümsüyor.

-Evimize hoşgeldin Jimin.
Nedenini bilmiyorum ama mutlulukla heyecan karışık olarak çekindim. Evimiz çok şirin çok güzel.

Pencerenin dibinde harika bir hamak var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pencerenin dibinde harika bir hamak var. Mavi alt tonlu bir ev çok beğendim.
-Acıktınmı Jimin?
Biraz acıktım.
-O zaman biraz bekle birşeyler hazırlıyım sana, sonrada odanı hazırlarız.
Jungkook mutfağa gitti bende evimizi daha detaylıca inceliyorum ama madem artık bu evde birlikte yaşayacağız ona yemek hazırlamakta yardım etmeliyim. Bu yüzden bende mutfağa çıktım. Salata için salatalık kesiyor. Gerçekten bu işte ustalaşmış çok güzel görünüyordu.

Tam ona yardım etmek için dokunduğumda bir anda irkildi geldiğimi duymadı sanırım.
-Jimin dikkat et!
Ne oluyor diyemeden yere düştük
-AAAHHH
Jungkook üstüme düşmüş vede beni havada sallanan bıçaktan kurtarmıştı ona değdiğim anda irkildi ve biçağı havaya fırlattı. Şu an üstümde.
Onu yakından gördüm ilk defa, nefes alışlarını duyabiliyorum ne kadar da güzel kokuyor ne kadar güzel gözleri var konuşamıyorum.

Ne kadar güzelsin Jimin. Ne kadar güzel saçların var, ne kadar güzel kokuyorlar neden böyle hissettim bilmiyorum neden konuşamıyorum daha ne kadar sürücek bu halimiz.

MERHABA SEVGILI OKUYUCULARIM BU BÖLÜMDE FARK ETTIYSENIZ JIKOOK BIRBIRINDEN ETKILENMEYE BAŞLADI CÜMLELERDE HATA VARSA KUSURA BAKMAYIN ŞU GEÇİŞLERDE ZORLANIYORUM. LÜTFEN ÇOK TAKILMAYIN :) OY VERIRSENIZ COK MUTLU OLURUM SIZLERI SEVIYORUM :)

IS LOVE A MURDER? JIKOOK SMUT (günlük)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin