Ana bıraktım kendimi, anladım tanışmamız çok kısa bir sürede olsa aşık olmuştum Jimin'e kendimi ona bıraktım beni bir süre sesli bir şekilde öptü,sonra beni bırakti ve sarhoş gibi uykuya daldı bende odama gittim.
Yastığa kafamı koyduğumda onun o güzel gülüşü geldi aklıma gözleri kapanıyordu içten güldüğünde acaba sabah olunca hatırlayacak mı bu yaşadıklarımızı aklımda bir sürü soru dolanıyor bunu bilerek mi yaptı yoksa rüyanın etkisiyle mi ? Sabah bunları hatırlarsa ona ne söyleyeceğim?
Gay olduğunu bilmediğimi zannediyor Bunlardan dolayı bu evden gitmek isterse ne yaparım nasıl durdururum Jimin'i,kalkar kalkmaz seni seviyorum desem ne yapar acaba olanları hatırlamadan beni tersler mi yoksa benden hoşlanıyorsa bunları söyler mi ya beni başkası zannedip öptüyse bunları düşünmekten uyuyamıyorum ama artık gözlerimi kapatmalıyım. Sabah olunca belkide herşey bir rüya olarak kalır.
GÜNEŞ DOĞDU SAAT 9.00
Jungkook olanları hatırlıyor mudur acaba ? Nasıl hatırlamasın odasına nasıl gitti o halde, ne yapacağım hiçbir şeyi hatırlamıyor gibi mi yapsam yoksa açıkça ona ailemin beni atma sebebini doğru olarak söylesem mi dün neden beni uyandırmadı, neden onu öpünce bana vurmadı sabah olunca beni evden kovmayı mı düşünuyor acaba? Artık bu düşüncelerden kurtulup tuvalete gitmeliyim elimi yüzümu yıkayıp Jungkook'un odasına gideceğim onu uyandırmak için olucaklar umrumda değil gerekirse giderim bıktım artık korkmaktan.
Jungkook'un odasına gittim
-Jungkook, Jungkook
Neden uyanmıyor acaba derken gece ona yaptığımın aynısını yaptı bana, beni kendine doğru çekti ve öptüBu olanlara inanamıyorum. Şu an öpüşüyoruz ve ben kafamda bin soruyla ne yaptığımı bilmiyorum seviyor mu beni sevmese neden öpsün ki artık düşünmicem herşeyi akışına bırakıcam.
-Neden beni öptün Jungkook?
-Neden beni öptün Jimin?Jimin benden birşey saklamana gerek yok. Bende senden saklamayacağım SENI SEVIYORUM JIMIN . Evet düşündüğün gibi gayim ve seni çok seviyorum Jimin.
SENI SEVIYORUM JUNGKOOK .
Jungkook bana seni seviyorum dediğinde kalbimi hissedememiştim o kadar mutlu olmuştum ki benden hoşlanabileceğini hiç düşünememiştim. Jungkook'a aşık olmuştum öpüşmelerimizden sonra bunu iyice anlamıştım.
SEVGILI OKUYUCULARIM YAZIM YANLIŞLARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN KITABIMA OY VERIN LUTFEN SIZLERI SEVIYORUM BEKLENTILERINIZE AZ KALDI. :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IS LOVE A MURDER? JIKOOK SMUT (günlük)
ФанфикSizce aşık olmak cinayet midir ?Jikook SMUT (günlük)