Odayı bizim nefes seslerimiz sarmıştı. Jimin beni o kadar hızlı öpuyordu ki nefes alamamaya başlamıştım. Alt dudağımı ısırıyor ve emiyordu.
- Iğmm Jimin
Ona sessizce yavaşlamasını anlatmaya çalışsam da ise yaramıyordu benim canım acısa da bu ona zevk veriyordu.
Dudağımı ısırırken bir yandan da eliyle şaçlarımı okşuyordu. Biz sarılarak öpüşürken odamıza doğru yürüyorduk. Odamıza varınca bir anda beni duvara dayadı ellerimi tutu, ve öyle dakikalarca öpüştük.
-Jungk-ığmm
Konuşmasına izin veremeden ona kendimi iyice dayamıştım.
Yavaşca yanaklarımı yalayarak boynuma iniyordu. Bir süre boynumda izlerini bıraktı.
-Jimin aghhh devam ett
Durmadan boynumu emiyor ve öpüyordu. Boynumu emerken pantolonumun üstünden şişliğimi sıkmaya başladı.
-Ahhh Jiminnn!
Ben inlemelerimi odaya salınca o daha fazla sıkıyordu.
Eli gömleğimin düğmelerine gitti. Yavaşça bir omzumu açtı. Boynumu sertçe ısırırken ellerimi tutuyordu.
Omzuma minik öpücükler kondurmaya başladı. Çok yavaş ve sertçe izlerini bırakıyordu.
-Ahh-mmm...
Hem acıyor hem gıdıklanıyordum ama çok zevkliydi. Ellerimi bıraktı soğuk elini boynumda gezdirmeye ve yalamaya başladı. Sonra yanında olduğumuz çekmeceyi açtı.
İçinde zincir vardı. Bu kadar hazırlıksız yakalanacağımı hiç beklemiyordum. Dudaklarımı öperek ellerimi zincire geçirdi.
- Sen bittin Jungkook diye fısıldadı kulağıma.
Gözlerini açtı, zinciri çekerek beni yatağa fırlattı.
Herşey o kadar tutkuluydu ki yatağa düştüğümde hızlıca nefes almaya firsat buldum. Bileklerimde ki zinciri yatağın başlığına bağladı.
- Herşeyi gör ama müdahale etmemeni istiyorum jungkook, o yüzden bağlısın dedi ve o sinsi gülüşünü sergiledi.
Ben yatakta bağlıydım ve jimin bir anda üzerime çıktı.
Eğildi ve dudaklarını dudaklarıma bastırmaya başladı ama öpmüyordu. Yavaşça ısırıyor ve alt dudağımı emiyordu. Beni kızdırmayı iyi biliyordu.
Gömleğimi tamamen üstümden çıkardı, soğuk ellerini göğüsüme gönderdi. Parmaklarıyla tek tek göğüs uçlarımla oynuyordu. Bir anda sıkmaya başladı.
- Beni delirtiyorsunğmm
Bir elini bıraktı ve parmaklarını ağzıma yolladı.
Göğüs uçlarımı ağzına aldı. Yalayıp ısırıyordu. Canımın acısını düşünmeden parmaklarını emiyordum.
İşi bitince daha aşağıya indi, parmakları hala ağzımdaydı ve öteki eliyle de kaslarımı okşuyordu.
Olduğum yerde kıvransam bile birşey yapamıyordum.
Yanımızdaki çekmeceyi açtı, bir tüp çıkardı.
Kaslarıma jel gibi birşey döktü , soğuktu. Diliyle onları yalamaya başladı bu ikimizin de çok hoşuna gitmişti.
5 dakika o şekilde yaladıktan sonra ellerimi açtı , ve devam etti.Ellerimi saçlarına götürdüm. O kaslarımı yalayıp emerken bende onun saçlarını çekiyordum.
Ve şimdi pantolonuma yönelmişti. Yavaşça fermuarımı açtı. Boxerımın minik bir kısmı görünmüştü ve Jimin bana bakıp dudağını ısırdı.
Pantolonumu baldırlarıma kadar indirmişti. Boxerımın üstünden kalkan şişliğimi gördü.
O şeytanı gülüşüyle yüzüme baktı ben terlemiştim ve bana baktığı anda gülerek derin bir nefes verdim.
- Sakın bana engel olmaya çalışma Jungkook! dedi.
Sonra gülerek güvenemiyorum dedi ve çok hızlı bir şekilde pozisyonunu bozmadan ellerimi birbirine kelepçeledi.
Boxerımı indirdi ve kalkık şişliğimle karşılaştı. Onu görür görmez ağzına aldı ve ısırmaya başladı.
-AHHHHH!!!
O kadar sert ısırıyordu ki inlemelerime engel olamıyordum.
Ağzında oynamalalar yapıyordu.
Bir anda neredeyse boğazına kadar soktu ve sertçe ısırdı.
- AHHH JIMIN DUR!
Ben böyle bağırınca o daha da zevk alamaya başladı ve emip daha sert ısırmaya başladı.
Sonra penisimi ağzından çıkardı. Çıkardığında çok kızarmıştı.
- Acıyor
Fazla kızardığını görünce eliyle okşamaya başladı inanılmaz rahatlamıştım. Pantolonumu tamamen çıkarttı.
Beni ters çevirdi dizlerimin üstünde duruyordum.
Popoma bir şaplak attı, eliyle sıkıyor ve yalıyordu.
Sonra kırmızı deliğimi gördü.
- Hazır mısın Jungkook?
Devam ettt Jimin!
Bir parmağını yalayıp deliğimden içeri yolladı. Ve içinde oynatıyordu.
Sonra ikinci parmağını da gönderdi. Deliğimin içinde makas hareketi yapıp iyice genişlemesini sağlıyordu.
Üçüncü parmağını da içeri yolladı.
-Geliyorr!
Ellerini çıkarttı ve genişlemiş olan deliğimden içeri penisini soktu.
-AHHH!
Durmadan içinde gitgeller yapıyordu. Benim boşalmama çok az kalmıştı ve zor dayanıyordum.
-Acıyor mu ?
Immğgg..
Sonra içime boşaldı.
Içimden çıkınca beni yüzüstü yatırdı ve bacaklarımı okşadı.
Sonra ellerimi çözdü. Yanıma uzandı bende normal sırtüstü uzandım. Bana sarıldı.
Göğsüme kafasını koydu. Saçlarını okşamaya başladım. Ikimizde çırılçıplak bir şekilde uzanıyorduk.
Gözlerimizi kapattık ve fısıldayarak konuşmaya başladık.- Jungkook,
Aşkım.
- Birbirimizden asla vazgeçmeyelim söz mü?
Söz veriyorum. Bu arada beni çok şaşırttın. Sana bunları benim yapmam gerekiyordu. dedim sessize gülerek.
- Hiçte bile dedi gülerek.
Artık sıra bende ama
- Napal mecbur.
Ben yataktan kalktım.
-Nereye?
Birazdan görürsün.
Banyoya gittim küvetin içini suyla doldurdum ve Jimin'i almaya gittim.
-Naptın Jungkook ?
Sıra bende gel bakalım. Onu kucağıma aldım ve banyoya götürdüm.
-Yahahah Jungkook dedi gülümseyince o tatlı gözleri kapandı.
Onu küvetin içine bıraktım. Sonra kendimde girdim. Bacaklarımı açtım ve suyun altında penisimi ona dayadım oda bacaklarımın arasına oturdu. Dakikalarca öpüştük
Seni seviyorum Jimin.
- Seni seviyorum Jungkook .SELAM, yazarınız geri döndü. Bu bölüm baya uzun oldu 700 kelimeyi aştı. Aslında küveti uzatıcaktım ama çok uzun olduğunu düşündüm sizleri daha fazla bekletmek istemedim. Bu benim ikinci +18 yazım umarım beğenmişsinizdir. Gerçekten çok uğraştım. Bu arada kitabımız 7K olmuş gerçekten çok mutlu oldum ve sizleri çok özledim. Bu bölümde Jimin'i seme yaptım bence birçoğunuz onu JK olarak düşündü djsjheje ama neyse. Umarım çok kızmadınız yanlışlarım varsa kusura bakmayın. Sizleri çok seviyorum yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum kendinize iyi bakın 😄.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IS LOVE A MURDER? JIKOOK SMUT (günlük)
FanfictionSizce aşık olmak cinayet midir ?Jikook SMUT (günlük)