Mr Sexy |JJK
Bab 3
---Kedinginan membeku yang meresap masuk ke dalam kulit menyebabkan wanita malang bernama Ji Hae itu bangun secara mendadak.
Peluh dingin dirasainya ketika itu. Terus mata wanita itu meliar memandang di sekeliling ruang bilik.
"A-aku kat mana ni? Setan Jeon tu bawa aku pergi mana ni?"
Matanya terus menfokus kepada kelibat manusia yang baru sahaja membuka pintu bilik.
"J-jeon Jungkook, apa semua ni?"
Jungkook melangkah masuk. Bibirnya tersenyum sinis tanda puas akan sesuatu.
Badannya bebas tanpa sebarang pakaian kecuali tuala putih yang hanya tersarung di sekeliling pinggangnya pada saat itu.
Ji Hae terkejut. Lantas, tubuhnya segera mengesot ke belakang untuk menjauhkan diri daripada lelaki durjana itu.
Pergelangan kakinya dicapai oleh Jungkook. Mulutnya ditekup pula oleh telapak tangan kanan lelaki itu.
Ji Hae yang keliru dan takut memandang wajah Jungkook untuk meminta penjelasan.
Tekaknya terasa perit. Ingin dijeritnya sekuat hati ketika itu apabila bibir Jungkook sudah mendarat di lehernya.
"Shin Ji Hae dah jadi hak milik Jeon Jungkook. Kau, sekarang bukan apa-apa..kau secara rasminya menjadi perempuan simpanan aku. Aku akan hancurkan kau ..macam kakak kau dulu."
Senyuman jahat Jungkook pada haritu terus melekat di ingatan Shin Ji Hae.
Hatinya terpaksa merelakan perbuatan kejam lelaki itu demi misi melunaskan dendam untuk kakaknya.
Jungkook, kau pasang perangkap. Ji Hae pun pasang perangkap.
Persoalannya, siapa yang akan jatuh tersungkur terlebih dahulu?
🍟
A/N: Update yang pertama. Ada 5-6 update untuk story ini for today.Komen dan jangan lupa tekan bintang oren. ♥
YOU ARE READING
[C] Mr Sexy | JJK
FanfictionSemuanya perlu berada di dalam genggamannya. Gelar si dia, Jeon Jungkook. Si Mr Sexy. Start: 18/10/2018 End: 02/12/2018 Photo [Using For Cover]: Credit to rightful owner on Pinterest/Canva Design