Dneska jsem se díval na televizi a tam zrovna mluvili o jednom politikovi.
Většinou se na takové sračky nekoukám, ale dnes mě zaujmul ten titulek: Je Edrick zvrhlík?
Mysleli tím gay. Samozřejmě, že tím mysleli GAY, protože co jiného by homosexualita asi byla, že?!
Nikdy jsem se necítil tak smutně a naštvaně zároveň.
Můžu snad za to, že jsem zamilovaný?,,Nemůžeš."
,,Co? Myslel jsem, že ti nevadí, když půjdu dneska večer do posilky." zamumlal mi nechápavě do ucha Namjoon a málem mi tím způsobil infarkt. Co se děje? Já to předtím řekl nahlas? Cítím se lehce zmaten...
,,Haló! No tak, Země volá Taehyunga! A už toho mám tak akorát! Poslední dny jsi nějaký divný. Nereaguješ, nevnímáš...jakoby si nebyl tady." pokáral mě s povzdechem Namjoon a podal mi žvýkačky. Miluju žvýkačky!
,,Říkal jsem, že ten náš večerní briefing s Hobim dneska nedám. Mám něco na práci.",,Něco na práci nebo někoho na práci?" zeptal jsem se smíchem a musel se zasmát, když se Joon hlasitě rozkašlal. Vždyť mi to mohlo být jasné. A bylo mi to jedno. Od toho deníku mi bylo všechno nějak jedno.
Chodím kolem něj téměř každý den a přemýšlím, co mám dělat.
Chtěl bych se tě dotknout.
Jenže pak si všimnu jakým způsobem koukáš na Hobiho.
A pak do mě někdo vrazí, div nespadnu.
A pak se ztrácím.Miluju, miluju a miluju.
Víš, jaké to je?