Bir çift göz yeni bir hayatın başlangıcı olabilirmiydi? Güzel bir hayata açılan bir pencere ne dersiniz? Evet tabikide olur. Benim bir çift gözümün hikayesini dinlemeye ne dersiniz?
Ankarada okuyordum o sıralar daha 9. Sınıf öğrencisiydim. Sivasta ailemi bırakarak okuma uğruna Ankaralara kadar gitmiştim bu uzun sürmedi. Ailemin özlemi okuma sevincimi bastırmıştı. O yaşta aileden uzakta okumak pek de mantıklı değildi sanırım. Hem o zamanlar insanım en çok ailesine ihtiyaç duyduğu zamanlar değilmidir? Evet kesinlikle. Bunu geçte olsa anlamıştım. Evet artık Sivasta okumaya karar vermiştim. Evimize yakın olan liseye gidecektim. Çetinkaya Anadolu Lisesi. Yabancılık çekmiyecektim nede olsa tüm arkadaşlarım oradaydı.
Okula başladım her şey güzel gidiyor eğlenceli zamanlar geçiriyoduk. O da ne? Gel zaman git zaman okula hergün dışarıdan birini geldiğini farkettim. Yabancı değildi bizim Sabri Amcanın oğlu Oğuzdu. Ama okula neden hergün geliyordu? Geçen yıl zaten mezun olmamışmıydı? Bu sorular kafama tırmalarken o an yanımda olan arkadaşım Kardelene sorma gereği duydum. Sonuçta Sabri amcanın oğlu da olsa bizim bir konuşmuşluğumuz yoktu.
Kardelene dönüp:
- Bu oğlan geçen yıl mezun olmamışmıydı? Peki hergün neden okula geliyor?
Kardelen de çok beklemeden yanıtını vermişti:
-Okulda üniversite hazırlık kursları var. Onlara geliyolar. Tek o değil onunla beraber geçen yılın mezunlarının bir çoğu geliyorlar.
Dedi.
Sorumun cevabını Almıştım. Ama nedense ondan başkası dikkatimi çekmemişti. Hatta başkalarının geldiğini bile bilmiyordum. Ben sadece onu görmüştüm.Bir gün tenefüs arasında kızlarla dışarı çıkma kararı verdik hava sıcak değildi esiyordu. Ama derselerden ne kadar bunaldıysak esen havayi dinlemedik bile. Bahçede derselerde olan komik durumları birbirimize anlatıyorduk ve gülüyorduk oda ne? zil çalıyordu. Gülüşme seslerimizin yerini birden ne çabuk ya! nidaları aldı.
İçeri girmemiz gerekiyordu. Kizlarla merdivenlerden yukarı çıkarken başımı kaldırdığımda bir çift gözle göz göze geldim . O an kalbimin çok hızlı attığını hissettim. Yanaklarım ısınmıştı galiba kızarmışlardı. Karşımdaki bir çift gözün sahibi okula gelen benim kardelene sorduğum oğlanın ta kendisiydi. O Oğuzdu. Nedense onunla göz göze gelmem bende daha önce hisetmediğim şeyler hissetmeme neden olmuştu.Eve gelmiştim ama o gözlerin etkisinden hala çıkamamıştım. Bana ne olmuştu? Neden böyle hissediyordum? Hiç bilmiyordum.Daha önce hiç böyle hissetmemiştim. Böyle hissetmeme neden olan neydi? Ama nedense sürekli o gözeleri ve o gözelere sahip olan kişiyi yani oğuzu düşünüyordum.
Hergün Oğuzun gelmesini bekler olmuştum artık geldiği saati biliyordum. Çünkü her gün saat 3 de o okulun yokuşundan çıkıyordu. Gelmediği zaman gözüm yollarda kalıyordu. Nedense onu gördüğüm an çok mutlu oluyordum. Ama bu süre zarfında hep birbirimizi görüyoruz ve zaman zaman göze göze geliyorduk.
Bir gün oturuken belki benimle konuşmak ister diye düşündüm ama oda ne Benim bir sosyal medya hesabim yok ki ! Bana ulaşmak isterse nasıl ulaşıcaktı? Hemen bir facebook hesabi açmaya karar verdim. Ve kararımı hayata geçirdim. Artık onun bana ulaşmasi önündr hiçbir engelimiz yoktu.
Gece geç saatler olmuştu benim aklımda sadece Oğuz vardı uyuyamıyordum. Facebook hesabi açmışken neden istek atmıyayım ki? Nede olsa o hesap Oğuz için açılmıştı. Telefonu hemen elime aldım ve istek attım. Gece saat geç olmuştu ve yarın okul vardı uyumam gerekiyordu. Hemen yastığa başımı koydum oda ne? İçim içimi kemirmeye başladı. Bi erkeğe istek atmanın pişmanlığını yaşadım. Hemen yataktan fırladım ve fırladığım gibi telefonu kaptım isteği iptal edicektim çünkü ben nasıl böyke bisey yaparda bi erkeğe istek atardım.
O da ne ? Telefonu elime aldiğımda "Oğuz Karabayır arkadaşlık isteğini kabul etti." diye bir bildirimle karşılaşınca geç kaldiğımı anladım. Trink mesaj kutuma bi mesaj düşmüştü bu saatte Bana kim yazabilirdi ki ? Saat oldukça geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜCADELE-İ AŞK
RomansaAslı ve Oğuz birbirine aşık bir çift. Aşkları uğruna verdiği büyük mücadalalerle aşklarının zaferini anlatan hikayemizde bakalim bu mücadele yolunda Aslı ve Oğuzu neler bekliyor?