Merhaba bebekler yeni bir eğitim öğretim yılında hep beraber birlikteyiz ,merak etmeyin müdür gibi bir kulağınızdan girip diğer kulağınızdan çıkacak şeyler söyleme saçmalığına girmiyeceğim.
Sabah sabah kalktığım sıcacık yatağımın üzerine oturup çoraplarımı giydim , saçmalamayın tabiki okul ünüformasını giymedim. Altıma siyah kot pantolon giyip üzerimede bordo bir tişört giydim. Okul ünüformasını giymememin sebepi zaten olmamasından kaynaklanıyor.
Herrrr neyse uzun sarıya dönük saçlarımı topuz yapıp aşağıya yani mutfağa gittim. Kahvaltımı yapıp yanıma marketen bir kakolu süt aldım ve okula doğru yürümeye başladım, sallana sallana gittiğimden derse geç kaldım bu yüzden derse giremedim 40 dakika boyunca kantinde oturup kantinci çocuģun bana hizmet etmesini izledim daha sonra zil çalınca yediğim tost paketinin yanına ellilik bırakıp sınıfıma çıktım.
Kapıdan içeri girdiğimde yedi tane erkek denecek kişilerin yanlarına toplanmış s*rtük kızlardan oluşan bir topluluk buldum karşımda...
Beni gören birkaç kız diyer kızlarıda uyarıp teker teker masalarına geçtiklerinde karşımda yedi erkek duruyordu....
A: kim olduğunu bilmediğim Kim ,bu yeni çaylaklar kim ,Kimcim?
Kim: onlar BIG HIT in yakışıklı üyeleri herhalde duymuşsundur alev abla?
A: ben sana kaçkere demedimmi bana alev abla deme diye?
Kim: ne diyeyim alev abla?
A: ebeni..... bana alev ateş de bebeyim ok
Kim: ok
O sırada sınıfa öğretmen girdi.
Ders coğrafya hiç sevmem
Ben sıraya adımı kazımakla meşgulken hoca bana
Öğretmen: alev hanım az önce ben ne dedim
A: hocam siz kilomu verdiniz vallahada vermissiniz , birde bir güzzelleşmissiniz
Öğretmen: ayyyy sonunda biri farketti evet kilo verdim. Neyse konumuz bu deyil alev yemezler. Madem dersi dinlemeyeceksin çık dışarı
Hoca tam peyniri yiyecektiki kapandan kurtarıp beni kapak yapmayı başardı... ben sana yapıcağımı bilirdimde neyse .
Dışarı çıktım ve okulumuzun spor salonuna gittim biraz basket oynadıktan sonra soyunma odasında üstümü değiştirip bahçedeki banka oturdum.
Zil çalınca yeniden sınıfa gittim.
Yine bütün ilgi o çocukların üzerine toplanmıştı sinirlendim ve
A:Bayanlar ve bayanlar eyer sizi sıralarınızdan çıktığınızı görürsem hocallara soyunma odasında ne karıştırdığınızı anlatırım bu son çağrım.
Jungkook : nolldu kıskandınmı?
A: sizin nerenizi kıskanıcam ben ve birinci ders görmezlikten geldim şu sarışın çocukla yanındaki bandanalı sıramdan kalksın orası bana ait.
Jimin: benim adım jimin sarışın çocuk diyil ve yanımdakide yoongi ve buradan kalkmak gibi bi niyetim yok.
Bunu dedikten sonra tabiki benim sinir kat sayım arttı öyle pir pis bakıyordumki gören öldürücem felan sanır.
Jungkook: niye öyle bakıyorsun dövücenmi?
Jimin: ne dövmesi lan o anca dizlerini döver onuun bizi dövmeye g*tü yetmez.
Jiminin yanına gittip aramızda 3 santim ya vardı ya yoktu sonra kafasına kafa attım ve omuzumu çarparak oradan uzaklaştım sınıfın kapısından çıkmadan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(KÖTÜ KIZ !& YOONGİ)
FanfictionMerhaba hanımlar, beyler size kendimi tanınayayım; Adım: Alev Ateş Boyum:1,65 Kilom:48 En sevdiğim market ürünleri: çikolata ve cipsler En sevdiğim renkler: siyah, mavi, asker yeşili Yaşım:17 Hobilerim: futbol oynamak Şimdi size kendimi betimliyeceğ...