Evvettt yeni bir günle birlikteyiz
Yataktan kalkıp bavulumdan bir kaç kıyafet seçip lavaboda giyindim.
Yoongide benim seslerime uyanıp hazırlanmaya başlamıştı.
Birlikte aşağı indik ve diyerleriyle kahvaltı yaptık.
Çıkış şeyslerinden sonra bizim için gelen otobuse bindik.
Yoll boyunca yoonginin tek yaptığı şey omzumda uyumaktı. Utanmasa horlayıp , ağzından salyada akıtıcaktı.
Geldiğimizde direk ywrimden kalktım yoongide uyuduğundan,otomatik olarak koltuğa çarptı.
Ben aşağı indim ve yürümeye başladım yoongide koşarak yanıma geldi . Kafasını ovuşturarak konuşmaya başladı.
Yoongi: insan bir geldik der.
A: körmüsünde, ben diyicem.
Yoongi: evet körüm senin yüzünden kör oldum.
Bunu kısık bir sesle ve sakin bir şekilde söylemişti. Ama ben yine neyden bahsettiğini anlamamıştım.
Yürürken babam aradı ve onunla konuşmaya başladım.
A: efendim babiş?
- geldinizmi tatlım?
A: gelmeyecekte napıcacağız valla seni çok özledim, herkezi sıraya soktum . Ya dönüceğiz ya dönüceğiz dedim.
- deli kız. Hadi yoolarda oyalanma biran önce eve gel.
A: emredersiniz.
Telefonu kapattıktan sonra yoonginin bana garip garip baktığını gördüm.
A: ne var?
Yoongi: sadece bu davranışların babanamı özel yoksa bizemi böyle darranıyorsun?
A: sence ben babama davrandığım gibimi olmalıyım yoksa size davrandığım gibimi?
Yoongi: ben babana davrandığın gibi ol dersem olucakmısın ?
A: hayır!
Yoongi: ozaman sen ol.
Yoongi nedense yol boyunca düşünceliydi, kabul etmek lazım . Oda benim gibi garip bir çocuktu. Duygularını dışa yansıtmıyordu ama farkımız, ben hırsımı, öfkemi insanlardan çıkarıyordum. Hemde kim olursa olsun.
Eve vardığımda
Anahtarla kapıyı açtım veA: yoongi istersen sende gel .
Yoongi: sizin evemi?
A: kararımı değiştirmeden içeri gir.
Birlikte eve ( ultra lüx villaya ) girdik.
Odama çıktık.
Yoongi odama girince etrafı incelemeye başladı.
Yoongi: fazla düzenli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(KÖTÜ KIZ !& YOONGİ)
أدب الهواةMerhaba hanımlar, beyler size kendimi tanınayayım; Adım: Alev Ateş Boyum:1,65 Kilom:48 En sevdiğim market ürünleri: çikolata ve cipsler En sevdiğim renkler: siyah, mavi, asker yeşili Yaşım:17 Hobilerim: futbol oynamak Şimdi size kendimi betimliyeceğ...