Ertesi gün yatağımdan kalkıp doğruca lavaboya gidip günlük işlerimi halletikten sonra kahvaltı yapmak için merdivenlerden inip mutfağa gittim.
Normalde kahvaltı gibi birşeyi yapmayan ben bu gün yam yam gibi yemek yiyordum çünkü bu gün maçımız vardı.Saate bakıp evden koşarak çıktım.
Okula vardıktan sonra doğruca sınıfa çıkıp sırama oturdum. Yoongi hâla gelmemişti...Jimin sınıftan içeri girdikten sonra bana tuaf tuaf bakıp yanıma geldi.
A: yüzümde birşeymi var?
Jimin: ne?
A: niye öyle mal mal bakıyon diyorum....
Jimin: futbol forman çok güzel. Sana yakışmış.
(Logolar hariç alevin üzerindeki bu forma.)
A: herhalde bana herşey yakışır.
Jimin: bizimkinler nerede?
A: soyunma odasına bıraktım onları .
Jimin: çok merak ettim yaaa gidip hemen denicem.
Jimin ilkokul çocuğu gibi zıplaya zıplaya uzaklaştıktan sonra birden telefonum çaldı.
Telefonu çantamdan çıkarıp baktığımda arayanın yoongi olduğunu gördüm.
Ama açmadım meşgule attım eee nede olsa tembellik yapmayla meşguldüm o an.
Jimin bi süre sonra yeniden radarıma girdiğinde onu izlemeye başladım baş parmağıyla üzerindekinleri gösterip bana cidimisin bakışları atıyordu.
Jimin: bu kara kutular şimdi formamı? Benim bildiğim forma dize kadar kısa ve siyah olmaz. Hadi ama nereden buldun bunları.A: jiiiiimmmmmiiiiiinnnnnnnn sen benim tarzıma lafmı etin az önccceee? sen bunları nekadar çok aradığımı biliyormusun ,hatta bu ülkede tek tarz erkek ünüforması... hadi onuda geçtim o üzerindekinin senden bile daha paallı olduğunu biliyormusun.
Jimin:banane yaa ben bunu giymem. Al senin olsun . Giyip arkadaşlarına bu ünüformanın nekadar deyerli olduğunu hatta onlardan bile daha deyerli olduğunu söyleyip övünürsün.
Jimin üzerindeki üniformayı çıkarıp kucağıma fırlatıktan sonra gitti.
A: aşşittttt beenn seeniinn atarını s***.
Birkaç saat sonra okula bizim takımı alması için gönderilen otobüse bindik tabi yoongide vardı bana trip atıyordu mal.
NİYE BU GÜN HERKEZ BANA TRİP ATIYORRRRRRRRRRR!!!!!!!
(Maç ilginizi çekmeyeceği için anlatmıyorum sadece maçın bir kısmını anlatacağım.)
Tam topa abandım top ışık hızıyla giderken birden topun önüne bir sap atladı. Bu diyer takımın lideriydi.
Atlarken bi an gözlerime bakıp alaycı bir şekilde gülümsediğini gördüm.
Daha yeni anlamıştım bu götün yapmak istediğini...
Skor ; 5:2 ydi
Çocuğun kafasına top yemesiyle yere yığıldığında herkez başına üşüştü ve hakem annında kırmızı katr çekti .
Zaten birinci yarıdada buna benzer bir olayda sarı kart göstermişti.Şüpesiz beni oyundan attırmak için yapıyordular bunları hakemde zaten o got beyinlilerin tarafındaydı.
Koç: alevvv naptığını sanıyorsun sen.
Bilerek nasıl atarsın.Tabi maçta herez arkamda olduğundan dolayı kimse o çocuğun bilerek önüme atladığı görmemişti...
A: ciddennn....
Şimdi benim kendimi savunmamı bile beklemeden izlemek için olan alana sürükleyip gittiler.
Sonrasıda çorap söküğü gibi geldi .
Yenen bizken bir anda yenilen takım olduk.Bölüm sonu
Oy vermeyi untmayın. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(KÖTÜ KIZ !& YOONGİ)
FanfictionMerhaba hanımlar, beyler size kendimi tanınayayım; Adım: Alev Ateş Boyum:1,65 Kilom:48 En sevdiğim market ürünleri: çikolata ve cipsler En sevdiğim renkler: siyah, mavi, asker yeşili Yaşım:17 Hobilerim: futbol oynamak Şimdi size kendimi betimliyeceğ...