Sabah kalktım ve lavaboya gidip yüzümü yıkadım sonra akşam bağladığım saçlarımı açıp taradım .
Geri döndüğümde yatakta yoonginin uyuduğunu gördüm aman tanrım.
Çok talı gözüküyordu ! Ne ne diyom ben yaa eyer bu çocuk böyle uyumaya devam ederse benim akıl sağlığım bozulabilirdi.Gidip yanına oturdum ve kolunu çekiştirdim.
A: hadi oppağğğ kalkkk uyann
Yok uyanmıyordu artık nasıl uyumuşsa
Birden aklıma gelen şeytani fikirle yoongiyi yataktan aşağı ittim.Sadece benim basketbol sahasında yüzüme top geldiğinde çıkardığım sesin aynısını çıkardı.
Yoongi: naapmaya çalışıyorsun amacın ne yani ?
A: şeyy seni uyandırmaya çalıştım ama uyanmadın bende seni yataktan aşağı iteyim dedim oppa!
Yoongi: ne dedin?
A: sağırmısın yaaaa?
Yoongi: az önce oppa dedin.
A: başka çaremmi var söz verdim ya.
A: şimdi defol odamdan üstümü değiştiriceğim.
***
Giyinip aşağı indiğimizde herkezin kahvaltı yaptığını gördüm ve
Bizde sınıfımızın olduğu masaya geçtik.Òğretmen: çocuklar bu gün burada meşur olan biryere gidiceğiz. Ama nereye gidiceğimizi söylemem spriz.
Allahım sanki ilk okul bebesiyiz , sprrizmiş...
Kahvaltıdan sonra bizim için gelen otobüse bindik.
Servis durduğunda herkez geldiğimizi düşünerek ayaklandı birden ayağım jungkooka takılarak betonu boylamamı sağladı.
Şimdi bir kez daha şort ve tşörtün azizliğine uğramıştım. Dizim ve ellerim soyulmuştu ve kanıyordu.
Yoongi beni yerden kaldırıp
Jungkooka bağırmaya başladı.Jungkook ise çaresizce kendini savunmaya çalıştı.
A: benim hattam ,inmek için acele etmesem bunlar olmayacaktı.
Öğretmen gelip elime su döktü ve mendil verdi elime bastırdım.
Yoongi ise dizime bakıyordu.Biraz sonra hocayı takip etmeye başladık. Geldiğimiz yer sadece bir müzeydi bu muydu spriz
Müzeyi gezmeyi bitirdiğimizde bir piknik alanına gittik ve piknik yapmaya başladık
Sanki gıtlıktan çıkmışlardı yaa ağızlarına beş türlü yiyeceği aynı anda sokuşturuyorlardı.
Birden jimin öksürmeye başladı...
A: al işte ağzınla deyilde götünle yersen bu olur.
Jimine damacanayı uzzattım. O ona anca yeterdi .
Jimin: sende kuş kadar yiyorsun hatta kuşlar bile senden daha fazla yiyordur. Şunun tabağına bak bitane salatalık dilimi , bir marul, birde dometes dilimi ... inekmisin kızım sen bak yerdede birsürü ,ot var onlarıda sana zahmet yersin.
A: kapa çeneni gerizekalı.
Piknikten sonra ben ağaca tırmanıp ormanadamları gibi
A: ağğaaa aaaaa aa aaaa heyyo
Kimse beni takmıyordu herkez çimlere çökmüş konuşuyordu.
Yoongi: in şurdan düşüp bella olucan başımıza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(KÖTÜ KIZ !& YOONGİ)
FanfictionMerhaba hanımlar, beyler size kendimi tanınayayım; Adım: Alev Ateş Boyum:1,65 Kilom:48 En sevdiğim market ürünleri: çikolata ve cipsler En sevdiğim renkler: siyah, mavi, asker yeşili Yaşım:17 Hobilerim: futbol oynamak Şimdi size kendimi betimliyeceğ...