Yeniden okul günü

36 6 1
                                    

Sabah uyandığımda karşımda  babam oturuyordu.

Biraz garipsayip yatakta oturur pozisyöne geldim.

Babam: bana bunu sadece gerektiğinde kullanıcağına söz ver Alev.

A: neyi

Birden ellindeki silahı fark ettim.

A: ohhaaa bunu banamı vericeksin? Ruhsatlı demi?

Babam: hemen öyle havalanma , sadece gerektiğinde! Tamamı?
Ayrı yeten şok tabancası, biber gazı, ve kelepçe.

A: yaaa rabb ! Rüyada felanmıyım? Baba ben sana silah istediğimi söylediğimde neden ozaman deyilde şu an veriyorsun?

Babam: senin güçlü bir kız olduğunu düşündüm. Bu alletleri gereğinde kullana bilecek kadarda akıllısın.

A: olley be

Babamın ellinden aletleri alıp incelemeye başladım.

Babam: hadi biyan önce hazırlan.

Babam gittiğinde siyah yırtık model bir pantolon giyip Bordo bir kazak giyip belimede silahımı yerleştirdim diyer ağletleride okul çantama doldurup evden çıktım.

Okula gittiğimde silahım siyah hırkam sayesinde gözükmüyordu.

Sınıfa çıktım ve sırama oturdum.

Biraz sonra yoongide geldi.

Ders başladığından 30 dakika sonra içeriye müdür ve birkaç öğretmen daldı.

Müdür: gençler hepiniz tahtanın önüne geçin arama var.

hayddaaa nerden çıktı şimdi bu?,

Hocalar herkezin üzerini arıyordu en son bana geldiğinde hoca belimdeki silahı fark edip şok oldu.

Öğretmen: Müdürüm silah var.

Sonra gelip çantamdaki kelepçe , sprek: elektro şok silahınıda çıkarıp öğretmen masasının üzerine koydular.

Müdür: kız resmen yaşayan cephanelik.

A: hocam sizin bunları benden almaya yetkiniz yok çünkü hepsinin ruhsatı mevcut ve kendimi korima amaçlı...

Müdür: tamam almayacağız ama onlara dikat etsen iyi olur bizim aradığımız sigara felandı zaten.

Herkez gittikten sonra bütün sınıf bana dehşete düşmüş gibi bakıyordu.

A: ne var lan burda kuklamı oynuyo önünüze bakın.

Herkez önüne bakınca

Yoongi: silahın olduğunu bilmiyordum. Hadi hepsini anladımda kelepçe ne alaka?

Yoonginin omzuna vurup

A: fesat!

Yoongi: elinde ağırmış!

Des bittikten sonra kantine gidip bişeyler yemeye başlamıştımki bi erkeğin kıza vurduğunu gördüm ve yanlarına gittim.

A: siz hayırdırrr?

Erkek çocuk bana gari garip bakıp

- sen kimsin lan ?

Sevgilisi olduğunu düşündüğüm kız arkama geçti.

Kız: anlamıyormusun sevmiyorum seni, bırak yakamı artık.

Erkek: sen benim olamazsan kimsenin olamazsın bebeyim.

A: oğlum siz buraya okumayamı geliyorsunuz eşkiyalık yapmayamı bak yürü git şurdan bidaha bu kızın peşinde görmiyeyim seni yoksa

Erkek: yoksa ne ağlarmısın!

O sırada göz kırpıp adama kafa attım. Yere düşüp burnunu tutuğunda ayağa kalkıp bana vurmayı denedi bu seferde ayağımla karnına geçirdim yere yığılınca üstününe çıkıp ağzına gözüne yumruk atmaya başladım.

Bayıldığında

Kız: iyimisin Alev abla?

A: sen asıl iyimisin bu hayvan sana bişey yaptımı?

Kız: hayır kendini bişey sanıp duruyo oç.

Müdür: kızım benden daha çok bu odaya uğrar oldun.

A: ama kıza vurdu.

Müdür: artık seni ilgilendirmeyen konulara karışmaman gerektiğini öğrenmelisin.

A: asıl o onu öldürmediğime şükretsin.

Müdür: Alevv!
Ceza olarak bu yıl okul futbol takımında kaptanlık yapacaksın.

A: yani cezayı bahane edip emri vaki yapıyorsunuz. Belki katılırımda kimler var takımımızda?

Müdür: sizin sınıftan ;jungkook, jimin, v, yoongi  var diyerlerini tanımazsın zaten. Bide şu dövdüğün çocuk kayi var.

A:  güzelll, kaptan benim bak! Ben ne dersem o olur.

Müdür: kaptan sensin onlara istediğin herşeyi yaptıra bilirsin . Sadece okulumuzun adı duyulsun yeter.

A: ozaman tamam.
Neyse ben artık gideyimde hoca şimdi beni merak eder.

Müdürün odasından çıkıp sınıfa doğru yürümeye başladım.

Sınıfa girdiğimde hocanın yoongiye soru sorduğunu gördüm.

Öğretnen: Alev nerdeydin?

A: müdür beyle sohbet ediyodukda hocam neyse sorgulamanız bittiyse ben yerime geçeyim.

Ben sırama oturunca öğretmenimiz yoongiye bakıp soru sordu

Öğretmen: evet en son ben ne demiştim yoongi.

Yoongi: Alev nerdesin...

A: ne?

Öğretmen: çok komik. Anlaşıldı dersi dinlediğiniz felan yok. Alev sen yoongiyle yakın arkadaştın demi?

Hoca cevabımı beklemeden yeniden konuşmaya başladı...

Öğretmen: Alev okul çıkışında yoongiye güzelce bu konuyu anlatıyorsun sınav yapıcam geçemezse senden bilirim.

A: neden işin ucu bana değiyorrrrr.

Öğretmen: kızım senin bütün notların 100 değilmi neyi dert ediyorsun?

Sonunda ders bittiğinde yoongi bana öküzün tirene baktığı gibi bakıyordu.

A: ne var?

Yoongi: ne olduğunu çok iyi biliyorsun. Neden seni ilgilendirmeyen şeylere karışıyorsun? Ya sana zarar verseydi !

A: off omu bana zarar vericek saçmalama.

Yoongi: hiçbirzaman anlamayacaksın demi?.

A: onu bunu bırakta artık ben sizin kaptanınızım .

Yoongi: nasıl yani?

A: benden çekiceğiniz var.....^^


(KÖTÜ KIZ !& YOONGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin