Part 5 - My day in hell

266 33 0
                                    

(🔞-explicit language)

J & J studio ITCC

Jamming time!

🎶🎶🎶🎶🎶
Toxicity - System of A Down

Hysteria - Muse
🎶🎶🎶🎶🎶

Hari ni betul2 saya rasa mau lepas geram..

Bukan tu ja..Song after song kami jamming. Dari punk rock, rock, metal.. So on.. Nda juga la bha terer, buli2 la urang kampung bilang😆.

Habis Peluh mengalir sampai di dagu saya suda.. I just don't care.. Abis saya pukul tu drum.. Penuh perasaan sambil Head-Banging berabis.. Nasib nda patah ja tu drumstick saya. 😂 bukan patah leher aar. Flexibel suda kan.
1 jam kami continuing main instrument, macam work out ja bha 😆 haha. Si Jacob give up, tinggal Jeremy sama saya.. ni kali kami2 ja teda kawan dorang yang lain. Besa juga ada kawan dorang yang join. Saya ja sesat selalu ikut dorang jamming di studio satu2nya pompuan ketot😂 sebab kami rapat dari kicil lagi kan.

-----

"Damn!! Punya semart Chel!" Jeremy tinguk saya dengan muka excited. Saya tersengih ja.

"Ko ok ka? Chel?" Saya angguk2 ja sambil lap2 muka saya. High five dia then bro-fist. Saya sangkut tu tuala kecil di leher saya. Saya kasi gulung lengan baju saya sampai bahu.

"Tidak pernah saya tinguk ko gini o.. But the music turn out great!" Jacob menyampuk. Jeremy letak electric guitar dia di tepi speaker. Ambil towel dia juga lap2 muka. Bukan teda aircon.. Fullblast juga tapi tu lah one horsepower ja nda buli lawan energy level kami  tiga.

"Haha thanks B.." Jacob sya panggil B, si Jeremy sya panggil J. Malas gia mo sebut nama panjang2. Saya teguk air dalam botol.

"Bha kamu pun buli tahan bha..buli suda join gig ni next month kan..." 😚😛

"Ohh yeahh.. Bha sya register ni? " Jeremy tinguk saya mau kasih pasti, trus saya melirik pigi c Jacob.

"On ja saya.." Bilang Jacob angkat2 kening dia. Saya senyum..

"Bha lets do this!" jarang gia kami join gig but the way we want to improve our confident level is by join Gig terutama music festival bulan 7 ni, facing the crowd.. Bha manatau suatu hari buli kasi keluar music sendiri suda.. Aiseee kenen.. Teapa kan tida salah bercita2 tinggi. Jacob tu start2 suda compose lagu. Baru 3 tahun kami start beractive men music sama2. Selalu saya practice ja drum di rumah jiran Aunt Anne. Laki dia Mr Andy guru music di College Music and Art. Dari dia la saya belajar men drum. Start dari 12 tahun main solo2 ja.

-----

ITCC - Grunge Cafe

2 urg lelaki ni mesti jadi perhatian di mana2... sebab first dorang kembar, second goodlooking ,third smart-*ss dressing. Kalah2 saya juga la. Even tshirt dorang sama jeans ja.. Assesories dorang, handband, piercing, terutama di kening, anting2 di telinga. Tatoo lagi la..Jacob di lengan, Jeremy di betis..mimang jadi perhatian. Looks like my bodyguard ja bha. Tapi teda perasaan sya ni sama dorang. Bah kurik hidung sama2, men lumpur pun sma2, lawan kentut sepa kuat. Dari kicil kan bad habit suma kami share suda.. 😂😂😂 Ryu pun nda buli lawan tahap chemistry kami 3 urang. Macam kuku sama isi ja.

Baru kami duduk macam besa ada tu pelayan silik2 suda Jacob sama Jeremy..bukan pelayan ja customer perempuan sana pun buli pusing 180•. Bha apa lagi seperti besa pandai la Jacob sama si Jeremy kontrol2.
Biarlah dorang tu..still single lagi... sebab pemalu gia..😆 walaupun saya pun termasuk single.

Saya menguap tapi kelaparan.. Macam mana tu.😂😂😂..

"Ui..Tutup tu mulut lalat masuk" ketawa c Jeremy.

A Love in 100 DaysWhere stories live. Discover now