Part 14 - Jealousy? WTH?

191 28 2
                                    

Music dari luar berirama kuat suda.. DJ dia mula happening!

Kami sempat bergambar lagi nasib baik la nda teruk kena touch up.. Kena kasi smoky eyes ja bha😆 dengan peach lipstick tapi sekijap ja saya pigi lap suda haha.. bila bergambar, saya ja black gold sama boots sana..

Bila dorang suda puas hati tinguk penampilan saya baru kena bawa keluar aar.. lucu saya rasa ni.. Ni kali lah si Chell beraksi..

—————

First, menanti kedatangan birthday girl! Semua suara berteriak bha bila start dengar tu music..

🎵 You Should See Me in a Crown 👑 🎵..

Fuhh.. Sexy ok cara dia jalan di atas red carpet yang kena bentang di tengah2.. ni baru lah Goddess Alicia..pakaian dia greek punya goddess ni!

pakaian dia greek punya goddess ni!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ramai gila macam ada konsert ja.. Satu college ka kena jemput ni?! Bilang si Rowena hampir 300 lebih urang datang ainaaa.. Sejuk bha tu jantung.. sepa juga kena jemput ni? Kawan dia ka suma ni? Si Darcy cakap ada kawan2 dia sanggup datang dari Sarawak juga then campur anak2 urang kaya yang ada bisnes deal sama family dia juga bukan setakat di kolej ja.

Parents si Alicia teda sana dorang ada business trip luar negara cuma dia punya aunt ja.. Bilang si Rowena, dia suda besa juga keadaan begitu but yang bikin excited dia kena hantar kereta baru untuk si Alicia.. Sport car lagi tu cop Ferrari color black mamba.. suda kena display depan mansion dia.. damn!!

Kami sempat bersapa dengan aunt dia yang sporting, urang bilang 'young in heart' 40an tapi nampak macam baru masuk 30an.

Second period, kami start perform.. Saya tida sangka suma cheering for us.. Nampak si J & B lagi nahhh perempuan suma mata love2😍😍😍.. Saya flip atas drum stick saya before mula perform.. cari feeling pukul tu dram.. Then we start!

(Another version of Chell the Drummer)

Damn happening berabis! Jeremy jemput birthday girl lagi naik pentas.. Tambah suma cheering! kena cium lagi sama birthday girl aar.. Dia pigi bisik di telinga she having so much fun bilang dia. J&B pun nda ketinggalan aar kena kiss.. Gila laa.. sempat juga nampak si Angela di crowded tapi teda si Hans sama dia.

A Love in 100 DaysWhere stories live. Discover now